ویژه برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان ستاد گرامی‌داشت دهه فجر گلستان اعلام شد

ویژه برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» برپا خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب‌نسب در نشست با اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و شهدای راه آزادی با اشاره به شعار « انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار » بیان داشت: کانون پرورش فکری گلستان با بیش از ۱۱۰ برنامه فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی دستاوردهای انقلاب را به شکل هنرمندانه به کودکان و نوجوانان در این ایام مبارک منتقل می‌نماید.

رئیس کارگروه کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت چهل ‌و دومین سال‌گرد پیروزی انقلاب اسلامی گلستان با اعلام این خبر افزود: کانون پرورش فکری در راستای انجام فعالیت‌های ویژه کودکان و نوجوانان، برنامه‌های مختلف و متنوعی را برای روزهای دهه مبارک فجر پیش‌بینی کرده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه کودک و نوجوان دهه فجر در کانون پرورش فکری گفت: امیدواریم زمینه‌ای فراهم شود که با همکاری دستگاه‌های مختلف حداکثر مخاطبان ما در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان در مناطق مختلف استان بتوانند از این فعالیت های ویژه که با محتوای مناسب برنامه‌ریزی شده‌اند استفاده کنند.

رجب نسب معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی را در راستای امیدبخشی جامعه، تقویت باورهای دینی و مذهبی هم‌چنین معرفی فرهنگ اصیل اسلامی مهم خواند و گفت: این برنامه‎‌ها با هدف افزایش مسولیت‌‎پذیری کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه انجام می‎گیرد.

مدیرکل کانون گلستان اجرای نقالی توسط اعضای کانون در روز ۱۲ بهمن در محل فرودگاه گرگان، نمایشگاه مجازی کتاب، اختتامیه مهرواره ملی پرواز لالایی‌ها، فراخوان سرزمین من، نشست کارشناس بهداشت با بانوان دستگاه‌های عضو کارگروه دهه فجر با عنوان«کیمیای زندگی»، فرشته‌های زمینی مرکز شماره یک گرگان، نغمه‌های انقلاب کانون گمیشان، پس کوچه‌های خاطره کانون آق قلا، جان می‌آید مرکز علی‌آباد کتول، معرفی وقایع و ایام با عنوان از قیام تا پیروزی مرکز دلند، کارگاه ادبی موسم فتح و ایمان کانون رامیان، انقلاب در آیینه کودک و نوجوان مرکز آزادشهر، مسابقه مجازی نقاشی «قهرمان این روزهای من» مراکز گنبد، عصری با شعر و مشاعره با عنوان«در سایه خورشید» مراکز کلاله و مینودشت، نمایشگاه مجازی روزنامه های انقلابی کانون گالیکش، کلبه‌ی هنر مرکز مراوه‌تپه و ... را از جمله برنامه‌های کانون در این ایام عنوان کرد.

هم‌چنین برگزاری نشست کتابخوان تخصصی با موضوع انقلاب به میزبانی نهاد کتابخانه‌های عمومی، جشنواره قرآنی عطر قرآن در فجر انقلاب سازمان تبلیغات اسلامی، مسابقه فیلم موبایلی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دختران در کنار مادران کمیته امداد امام خمینی(ره) و زنگ انقلاب  به میزبانی آموزش و پرورش نیز از حمله برنامه‌هایی است که توسط دستگاه‌های عضو کمیته برگزار می‌شود.

ویژه برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری سراسر استان گلستان و دستگاه‌های عضو کارگروه کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  از روز ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ برپا خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =