همراه با موج انقلاب در خراسان شمالی

ویژه برنامه‌های کارگروه تخصصی کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر در ۴ محور و با برگزاری مسابقات متنوع ویژه برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، جزییات مسابقات ویژه برنامه‌ی موج انقلاب اعلام شد.

1.مسابقه لب آهنگ سرودهای انقلابی

کودکان و نوجوانان 5تا17 ساله میتوانند یکی از سرودهای اعلام شده را در حداکثر 3 دقیقه لب‌خوانی کرده و فایل تصویری آن را تا هفدهم بهمن به شماره 09385413063 در پیامرسان واتساپ ارسال کنند.اجرا بصورت تکی،گروهی یا با اعضای خانواده بلامانع است. برای دریافت هرکدام از سرودها روی نام آن کلیک کنید.

                                   وطنم/سالار عقیلی                                                   این بانک آزادی‌ست/محمد گلریز                                                 خمینی ای امام/اجرای گروهی

2.مسابقه تولید پادکست باموضوع انقلاب

پادکست یک برنامه رادیویی در فضای مجازی می‌باشد، نوجوانان 12تا 17 ساله می توانند با استفاده از محتواهای صوتی مختلف ماندد سرودهای انقلابی، موسیقی، لطیفه، خاطرات انقلاب، معرفی شخصیت، شعرخوانی و... و با مجری گری خود یک فایل صوتی را ضبط و تا هفدهم بهمن ماه به شماره 09385413063 در پیامرسان واتساپ ارسال کنند. مشارکت اعضای خانواده بلامانع است و حداکثر زمان پادکست 10دقیقه می‌باشد.

3.مسابقه عکس‌نوشت

کودکان 7تا13 سال می‌توانند جمله‌ای را در رابطه با هرکدام از عکس‌ها را با ذکر شماره عکس تا هفدهم بهمن به شماره 09385413063 در پیامرسان واتساپ ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =