آمادگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان برای آغاز دهه فجر

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با آمادگی در بخش‌های گوناگون از جمله تولید محتوا آماده‌ی فرارسیدن چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، همکاران در کانون استان با تولید محتوا، فضاسازی و آذین‌بندی آماده‌ی فرارسیدن سالگرد چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

در آستانه‌ی فرارسیدن این ایام همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در مراکز و مجتمع استان با تولید محتوا و فضاسازی خود را برای استقبال از سالگرد پیروزی انقلاب کرده‌اند.

گفتنی است با توجه به شرایط همه‌گیری بیماری کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تاکید بر اجرای برنامه‌ها به صورت مجازی است و برهمین اساس از آغاز بهمن‌ماه همکاران فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده‌اند و با تولید محتوا در حوزه‌ی تولید کتاب‌های صوتی، معرفی شخصیت امام خمینمی(ره)، مقام معظم رهبری و دیگر شخصیت‌های تاثیرگذار انقلاب اسلامی، معرفی وقایع و ایام، قصه‌گویی، جشنواره‌های گوناگون از جمله طراحی پوستر و کتاب‌آوا، برگزاری نمایشگاه‌های مجازی، برنامه‌های زنده شاه‌نامه‌خوانی و... آماده‌ی فرارسیدن دوازدهم بهمن هستند.

قابل ذکر است تیم سیار کانون نیز با حضور در مناطق روستایی و حاشیه‌ی شهر در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان این نواحی اجرای برنامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =