قول مساعد فرماندار در پیگری تامین اعتبار  تکمیل  پروژه توسعه  کانون سربیشه

طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی به منظور پیگیری امور عمرانی و گزارش فعالیت‌های کانون با محمد محمدی فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در سفر  روز شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۹ خود به سربیشه با محمد محمدی فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش حمیدی در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گزارشی از فعالیتهای کانون در این شیوع بیماری کرونا ارایه گرد و افزود: در این ایام به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراکز کانون در بستر پورتال کانون به آدرس https://khorasanj.kpf.irو در برنامه‌های عمومی و تخصصی فعالیت خود را به صورت برخط(آنلاین) ادامه دادند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این وبینارهای تخصصی با حضور اساتید کشوری ویژه مربیان مراکز در حوزه های مختلف برگزار شد تا از فرصت ایجاد شده بهترین استفاده بهینه را برده باشیم.

حمیدی تلاش برای ایجاد روحیه شادابی و نشاط  بین کودکان ونوجوانان را درایام دهه فجر از اهداف و برنامه‌های کانون در این ایام دانست و گفت: در کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر که به مسئولیت کانون در استان تشکیل شده است بیش از هزار و دویست برنامه فرهنگی، هنری و ادبی توسط دستگاه‌های عضو این کمیته پیش بینی شده است که به صورت مجازی به مخاطبان ارایه می شود.

مدیر کل کانون استان در ادامه به مشکلات ناشی از کمبود فضا در مرکز فرهنگی و هنری کانون در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: امید است با مساعدت فرمانداری در اختصاص اعتبار پروژه  توسعه و تکمیل مرکز فرهنگی و هنری و سالن آمفی تئاتر کانون در آینده‌ای نزدیک به سرانجام برسد و کودکان ونوجوانان این شهرستان از امکانات بیشتر کانون از جمله سینما کودک بهره مند گردند.

در ادامه این دیدار محمدی فرماندار سربیشه نیز طی سخنانی گفت: اگرچه کرونا مشکلاتی در حوزه های مختلف به ویژه آموزش به کودکان ونوجوانان وارد کرد اما خدا را شاکریم که با تدابیر اتخاذ شده و استفاده از فضای مجازی به نحوی این نقصان رفع شد و زمینه‌ی تجربه‌های نو فراهم شد.

وی کمبود  فضای فرهنگی مناسب و استاندارد برای پرورش فکر و خلاقیت کودکان و نوجوانان را بسیار تاثیر گزار ارزیابی و ضمن تشکر از اقدامات کانون در این شهرستان در خصوص پیگیری و اختصاص اعتبار تکمیل پروژه سالن آمفی تئاتر مرکز کانون قول مساعد داد.

گفتنی است حمیدی پس از این دیدار به همراه فاطمه آدینی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری کانون استان از مرکز فرهنگی و هنری کانون در این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت و از تلاش‌های همکاران این مرکز قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =