ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر در کانون فارس اعلام شد

ویژه‌برنامه‌های اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی کانون فارس، ویژه‌برنامه‌های گرامی‌داشت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شعار انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» از روز  ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ آغاز و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.  

بر اساس این گزارش علاوه بر فعالیت‌های محتلف مراکز فرهنگی هنری کانون فارس در کارگاه‌های عمومی و برخط، ویژه برنامه‌هایی نیز از سوی اداره کل کانون فارس طراحی و اجرا می‌شود.

در ویژه برنامه «از پیله تا پروانه» ده قصه، ده گویش، ده لهجه‌ی به‌یاد ماندنی روایت ماندگاری می‌شود تا قصه‌هایی از جنس کوه‌های سربلند و رودهایی سر به زیر، از جنس و بوی عطر لاله‌ها و قصه‌های ایثار و بالندگی، تمرینی باشد برای خوب زندگی کردن.

- ویژه برنامه «یاران دیرین انقلاب»، عنوان مسابقه‌ای است که با هدف  معرفی شخصیت‌های برجسته وسرداران بزرگ انقلاب برنامه‌ریزی شده و مربیان می‌توانند آثار خلاق خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

در برنامه‌ی «چه اسم آشنایی، هم قصه، هم نقاشی« قصه‌های انقلابی پدر بزرگ‌ها ومادر بزرگ‌ها دلیلی می‌شود برای خلق نقاشی‌های به یاد ماندنی. کودکان ۷ تا ۱۲ سال مخاطب این برنامه هستند و آثار در دو بخش قصه‌گویی و نقاشی داوری می‌شود.

علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی، واحد آفرینش‌های هنری کانون فارس نیز مسابقه‌ی عکاسی انقلاب با عنوان «در قاب چشم‌هایم» را ویژه اعضا و مربیان انجمن عکاسی برگزار می‌کند و علاقه‌مندان، آثار عکاسی خود از پرچم ایران، تزیینات و آذین‌بندی دهه فجر و مراسم ویژه ۲۲ بهمن را ارسال می‌کنند.

طراحی «ماسک‌های انقلابی« نیز ویژه اعضای کودک و نوجوان ۷ تا ۱۷ سال طراحی شده است.

مسابقه پیامکی «شور واژه‌ها» با موضوع جملات و تک بیت‌های زیبا برای تهیه پیشانی‌بند انقلابی، مسابقه شعرخوانی اشعار انقلابی کودک ونوجوان با عنوان «جوانه‌های انقلاب« و معرفی برگزیدگان مسابقه ادبی «از نو بنویس» با موضوع بازآفرینی و بازنویسی قصه‌های کهن فارس نیز فعالیت‌های واحد آفرینش‌های ادبی کانون فارس در دهه فجر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =