ضرورت آشنایی کودکان و نوجوانان با مبانی انقلاب اسلامی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ، در دومین جلسه بزرگداشت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور کارشناسان اداره کل کانون پرورش فکری برگزار شد، آشنایی کودکان و نوجوانان با مبانی انقلاب را از اهداف مهم برنامه‌های ستاد دهه فجر اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کهگیلویه و بویراحمد، کبری اخلاقی نیا ، در این جلسه بر لزوم تبیین برنامه‌هایی که انقلاب اسلامی در آینده خواهد داشت و آنچه در گذشته اتفاق افتاده، تأکید کرد.

اخلاقی نیا آشنایی کودکان ونوجوانان با انقلاب اسلامی را با توجه به فعالیت رسانه‌های بیگانه که بر علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند و این فعالیت‌ها به راحتی در دسترس عموم قرار می‌گیرد، ضروری دانست و گفت: برای خنثی‌سازی توطئه‌ی دشمنان لازم است که کودکان ونوجوانان با مبانی و ایدئولوژی انقلاب در ضمن بازگویی حقیقت‌ها آشنا شوند.

مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش هم‌فکری و هم‌افزایی دستگاه‌های عضو کارگروه را ضروری دانست و با توجه به اجرای فعالیت‌ها در فضای مجازی با توجه به شیوع ویروس کرونا، بر برنامه‌ریزی و تولید محتوای مناسب با هدف تعلیم و تربیت کودکان ونوجوانان متناسب با آموزه‌های دینی و ایرانی اسلامی تأکید کرد.

این مقام مسوول ، اهداف و رویکردهای کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر را آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فراهم‌سازی زمینه حضور پرشکوه آنان در مناسبت‌های ملی و انقلابی و آیین‌های بزرگ‌داشت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد.

 بر این اساس، اداره کل کانون کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر تولید محتوا توسط مربیان، مهرواره فرهنگی ادبی " آن روزهای سبز" را ویژه اعضا برگزار می‌کند. برگزاری مسابقه نماز و انقلاب ، افتتاح انجمن شعر کانون استان، برگزاری مهرواره خوشنویسی و تصویرسازی احادیث و اشعار فاطمی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و اشعار انقلابی به مناسبت دهه فجر  از جمله برنامه‌های کانون کهگیلویه و بویراحمد و پخش سرود تولیدی کانون استان از صدا و سیمای یاسوج در ایام مبارک دهه فجر است.

همچنین در این ایام، مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ،  محتواهای فرهنگی، هنری و ادبی تولیدی خود را در برنامه‌های صدا وسیمای مرکز یاسوج خواهند دید و مربیان و اعضای نوجوان قصه‌گو با حضور در برنامه های صدا و سیما و برنامه‌های مناسب رادیو و تلویزیون در ایام دهه فجر، به روایت قصه‌های انقلابی می‌پردازند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =