وبینار مسئولان مراکز کانون با موضوع انقلاب اسلامی، امت ولایی، ایثار و شهادت طلبی برگزار شد

در اولین روز از دهه فجر وبینار مسئولان مراکز ثابت، سیار و پستی استان با حضور مدیر کل کانون استان و مربیان مراکز کانون استان با حضور «اسماعیل برزگر» از راویان دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، همزمان با ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ و اولین روز از دهه فجر نشست مجازی کارشناسان اداره کل استان و مسولان مراکز کانون با موضوع « انقلاب اسلامی، امت ولایی، ایثار و شهادت طلبی» با دعوت از اسماعیل برزگر، از رزمندگان و راویان هشت سال دفاع مقدس در محل اداره کل کانون استان به مرحله ی اجرا درآمد.

بر همین اساس طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در ابتدای این نشست ضمن تبریک ایام چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این ایام را یاد آور خاطرات لحظه ورود امام راحل به میهن اسلامی دانست و افزود: نقش شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن ۸ سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و لازم است برای حفظ این نظام در راه اعطلا و پویایی آن تلاش حد اکثری خود را در راه خدمت رسانی به کودکان ونوجوانان بکار گیریم.

رییس کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر از انقلاب اسلامی ایران به عنوان هدیه ای الهی یاد کرد و اظهار داشت: آشنایی با دستاوردهای انقلاب و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، آشنایی با زندگانی و سیره‌ی حضرت فاطمه (س) و نقش الگویی ایشان و همچنین امام راحل و شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، دشمن شناسی، بصیرت افزایی و امید آفرینی از برنامه‌های شاخص کانون استان به شمار می رود که در قالب برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی و وبینارهای تخصصی در این ایام به مرحله‌ی اجرا در خواهد آمد و تلاش خواهیم کرد که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) انجام وظیفه کنیم.

در ادامه این نشست مجازی « برزگر» از رزمندگان و راویان ۸ سال دفاع مقدس و میهمان این نشست به بیان خاطراتی از ایام پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: سه عامل رهبری، وحدت و خون شهدا باعث پیروزی انقلاب اسلامی و در ادامه آن تحول در کره زمین شد.

وی اضافه کرد: شهدا نردبان شهادت را طی کرده اند که اولین پله این نردبان «معرفت»است که اگر معرفت نباشد جامعه دچار مشکل خواهد شد لذا لازم است خودمان را بشناسیم و نسبت به امام و انقلاب معرفت پیدا کنیم.

این راوی و رزمنده‌ی دفاع مقدس دومین پله‌ی این نردبان را عشق و محبت دانست و با بیان خاطراتی از همرزمان خود و همچنین شهدای شاخص انقلاب محبت و عشق این شهدا به اهل بیت، امام و رهبری را تبیین کرد.

وی در ادامه از اطاعت، تسلیم و سبقت گرفتن شهدا به عنوان دیگر پله‌های نردبان شهادت یاد کرد و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با تلاش و کوشش و حرکت در مسیر انقلاب ادامه دهنده‌ی راه شهدا باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =