کد خبر: 302978
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
بازدید 632
فرون آباد مقصد پیک امید استان تهران

همزمان با آغاز چهل و دومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی کاروان پیک امید کانون استان تهران راهی فرون آباد ورامین شد.

 همزمان با آغاز چهل و دومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی کاروان پیک امید کانون استان تهران راهی فرون آباد پاکدشت شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران فاطمه تنهایی مدیر کل کانون استان تهران  با اشاره به حضور ۱۲۰ تا ۱۵۰ کودک از ساکنان منطقه فرون آباد ورامین در کاروان پیک امید، گفت: طرح پیک امید در راستای امدادرسانی و خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار حاشیه استان تهران در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کانون استان تهران با تبیین طرح امداد فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: نمایش خیمه با عروسک های دستی، عروسک های تن پوش و مسابقه، قصه گویی، شاد پیمایی عروسکی، اجرای موسیقی سنتی ( با مشارکت یکی از ساکنان منطقه که دو تار نوازی کردند) و اهدای جوایز فرهنگی از جمله برنامه های اجرا شده در این کاروان بود.

وی با ابراز خرسندی از مشارکت یکی از سازمان های مردم نهاد در اجرای  این برنامه افزود: پیک امید کانون استان تهران در برنامه های آینده به دیگر نقاط حاشیه ای استان تهران سفر خواهد کرد تا لحظاتی شاد و شیرین را برای کودکان فراهم کند.

پنج مربی کانون استان تهران و پنج نفر از اعضا ارشد کانون تهران در اجرای این برنامه مشارکت کردند، در این برنامه کتاب، لوازم آموزشی و اسباب بازی بین کودکان توزیع شد.َ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =