فعالیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان در راستای معرفی انقلاب اسلامی در چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب با برگزاری برنامه‌هایی در فضای مجازی فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، فعالیت مراکز فرهنگی‌هنری استان به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر اساس رسالت فرهنگی خود و در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب و انتقال آن به نسل نو، هر سال با فرارسیدن دهه‌ی فجر ویژه‌برنامه‌هایی را با مشارکت فعال اعضا برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

امسال با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا و تغییر در شیوه‌ی اجرای فعالیت‌های کانون، بخش قابل توجهی از برنامه‌ها با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به مخاطبان ارایه می‌شود.

در همین خصوص مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو خاش، شماره یک زابل و شماره چهار زاهدان آغازگر فعالیت‌های چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب بودند که از این میان همکاران مرکز شماره یک خاش با حضور در یکی از مدارس این شهرستان، به صورت حضوری برنامه‌ی خود را اجرا کردند.

قصه‌گویی، معرفی شخصیت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، معرفی وقایع و ایام، کاردستی، بحث آزاد، دلنوشته و معرفی کتاب از جمله فعالیت‌هایی بود که این مراکز برای مخاطبان خود اجرا کردند.

گفتنی است این فعالیت‌ها تا پایان دهه‌ی فجر ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =