نخستین روز گرامی‌داشت دهه فجر در مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران

هم‌زمان با چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مازندران ویژه دهه فجر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، در اولین روز از سالروز گرامی داشت دهه فجر که با شعار«انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» آغاز شد، مراکز فرهنگی هنری این کانون به اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری پرداختند.

بر همین اساس، مراکز فرهنگی هنری: این کانون در قالب کارگروه کودک ونوجوان به اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی هنری به صورت مجازی پرداختند.

اما در  اولین روز از ایام مبارک دهه فجر مربیان کانون کلاردشت در آیین عطر افشانی از مزار شهدای این شهرستان و نواختن زنگ انقلاب شرکت داشتند . این آیین با حضور کمیته‌های گرامی داشت دهه فجر و امام جمعه، فرماندار، شهردار، رییس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان انجام شد.

 در کانون محمود آباد نیز مهرواره "قلم انقلاب" ویژه اعضای مرکز به صورت مجازی برگزار شد. این مهرواره با موضوع: دل نوشته ای برای امام خمینی است.

مربیان کانون تنکابن هم در اولین روز از دهه فجر ضمن اهدای لوح یادبود استانداری از خانواده شهید  تقی زاده گلسفیدی تقدیر کردند.

در مرکز شماره 2 ساری، نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب از کتاب‌های گروه سنی کودک ونوجوان برگزار شد. 

گفتنی است: اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی، هنر ی و ادبی در فضای مجازی با موضوع انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری مازندران است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =