کد خبر: 303015
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
بازدید 1081
دومین روز از دهه مبارک فجر با برنامه "یک روز خوب"

در آستانه چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی اجرای برنامه های شعر خوانی ، مسابقه نقاشی و نمایش فیلم های کوتاه از تولیدات کانون برای کودکان و نوجوانان با نیاز های ویژه در کانال شاد مدارس استثنایی استان با عنوان "یک روز خوب" برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در آستانه چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اشعاری زیبا در قالب کلیپ و pdf   توسط واحد کارشناس فرهنگی کانون تهیه شده و از طریق برنامه شاددر اختیار کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه قرار می گیرد و این عزیزان تا پایان بهمن فرصت دارند یکی از شعرها را انتخاب کرده وبا عنوان "صدای تو خوب است" درست خوانی کرده و فیلم آن را برای کانون ارسال نمایند.

هم چنین مسابقه نقاشی در برنامه شاد اطلاع رسانی شده و تا پایان بهمن  بهترین آثاراز سوی اداره آموزش و پرورش استثنایی و کانون تقدیر خواهد شد ،فعالیت دیگری که در این ایام در کانال شاد برگزار می شود هر روز نمایش یک فیلم از تولیدات کانون است.

ابن برنامه با همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی برگزار می شود و از 12 بهمن تا 22 بهمن با عنوان "یک روز خوب " در کانال شاد ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =