طرح های مشترک در حوزه کودک و نوجوان بررسی شد

مدیر کل کانون خراسان جنوبی در سفر به شهرستان درمیان با حجه الاسلام و المسلمین مصطفی مرادی معاون فرهنگی نهاد پیشرفت بنیاد علوی در این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با حضور در شهرستان درمیان با حجه الاسلام و المسلمین مصطفی مرادی معاون فرهنگی نهاد پیشرفت بنیاد علوی به منظور بررسی طرح های مشترک کانون با این نهاد در حوزه خدمات رسانی به کودکان ونوجوانان دیدار و گفت‌و گو کرد.

 بر همین اساس طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این دیدار به معرفی فعالیت‌های و برنامه‌های کانون  در این شهرستان به ویژه در دهه فجر پرداخت و گفت: در حال حاضر یک مرکز فرهنگی و هنری ثابت و دو کتاب‌خانه سیار روستایی در این شهرستان به کودکان ونوجوانان خدمات رسانی می کنند که با شیوع بیماری کرونا و عدم پذیرش کودکان ونوجوانان به منظور رعایت مسایل بهداشتی این برنامه ها به صورت مجازی در حال اجراست.

وی افزود:  کودکان ونوجوانان این شهرستان مرزی مستعد و دارای استعدادهای درخشانی هستند که امیدواریم با اجرای طرح‌های فرهنگی، هنری و ادبی با مشارکت نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی  در شکوفایی  این استعدادها گام برداریم.

در ادامه این دیدار شش طرح کانون در حوزه های مختلف اجرای برنامه های فرهنگی، توسعه خدمات و تجهیز مراکز کانون در این شهرستان بررسی شد.

گفتنی است مدیر کل کانون استان در ادامه حضور خود در شهرستان درمیان  از مرکز فرهنگی و هنری  و کتاب‌خانه سیار روستایی شماره یک این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان برنامه‌های فرهنگی و عمرانی این مراکز قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =