ویژه برنامه‌های مراکز کانون خراسان جنوبی در فضای مجازی در حال اجرا است

مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان در روزهای آغازین دهه فجر به صورت مجازی میزبان کودکان ونوجوانان استان هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، مراکز فرهنگی و هنری ثابت و کتابخانه‌‎های سیار و پستی کانون استان به منظور گرامی‌داشت ایام دهه فجر و تبیین دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف  و معرفی این ایام به کودکان ونوجوانان به صورت مجازی ویژه برنامه‌های مختلفی را برای کودکان ونوجوانان استان برگزار می‌کنند.

بر همین اساس مرکز فرهنگی و هنری شماره یک و فراگیر بیرجند در روزهای آغازین دهه فجر در فضای کانون مجازی و همچنین بستر شبکه دانش آموزی «شاد» معرفی شخصیت امام خمینی (ره) در قالب قصه گویی، معرفی کتاب «هزار نکته باریکتر از مو»، شعر خوانی، آموزش ساخت کارت تبریک، طرح تبریک گفتن با لباس نو و... را برای مخاطبین خود به مرحله‌ی  اجرا درآورد.

مربیان و اعضای مرکز فرهنگی و هنری کانون شماره ۲ بیرجند نیز با فضا سازی مرکز به استقبال دهه فجر رفت و با انجام برنامه‌های از قبیل بیان حوادث و رویدادهای انقلاب، خاطره گویی از شهدا، ساخت کارت تبریک روز مادر و همچنین قصه‌گویی این ایام را گرامی داشتند.

کانون شماره ۲ طبس در اولین روز های دهه فجر، برنامه‌ی پخش سرودهای انقلابی همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، ، بحث آزاد و معرفی و روخوانی کتاب و تولید و انتشار ویدیوهایی با موضوع تبیین و تشریح نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی  را در کانون مجازی اجرا کرد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون سرایان با فضا سازی مرکز ، برنامه معرفی وقایع انقلاب، را در بستر فضای مجازی برای کودکان ونوجوانان عضو این مرکز به مرحله اجرا در آورد.

کانون بشرویه نیز علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی خود در کانون مجازی ، جشنواره مهر بانوی من؛ مادر را با محوریت میلاد حضرت زهرا (س) در دو بخش دل نوشته و نقاشی، با مشارکت تعدادی از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان ویژه کودکان ونوجوانان ۶ تا ۱۸ سال برنامه ریزی کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =