برگزیدگان دومین جشنواره استانی پویانمایی شار کانون مازندران معرفی شدند

برگزیدگان دومین جشنواره استانی پویانمایی (شار)کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، کارشناس هنرهای نمایشی این کانون و دبیر این جشنواره با اعلام این خبر افزود: فراخوان این جشنواره شهریور سال 98 منتشر شد و پس از ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره به دلیل شیوع ویروس کرونا اختتامیه آن بهمن امسال هم‌زمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به معرفی برگزیدگان پرداخت. 

حمیده ناجی اظهار داشت: بر اساس فراخوان جشنواره، این رویداد هنری در سه بخش: اعضا (نونگاه، نوجوان و ارشد ) مربیان کانون  و بخش آزاد (عموم) با موضوع : مازندران پاک -ترافیک - اصلاح الگوی مصرف انرژی و حقوق شهروندی  برگزار شد.

بر همین اساس در بخش ایده: ابوالفضل اسحاق زاده با انیمیشن «هیولای دُم‌نارنجی» از چالوس و زهرا رمضان‌نیا و فاطمه محمودی با انیمیشن «ذره بین» از دلگشا هر دو اثر به عنوان برگزیده و امیرمحمد نوشادیان با انیمیشن «نون شپتوی 4» از بابل شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش طراحی شخصیت و فضاسازی: کوشا یوسفی، محسن جلالی و دانیال مهرنیا با انیمیشن «آقای تبر» از ساری و ابوالفضل اسحاق‌زاده و امیرعلی خواجوی با انیمیشن «هیولای دُم‌نارنجی» از چالوس هر دو اثر به عنوان برگزیده و کوثر بادروز ، آیدا پاسنامه و آرزو کریمی با انیمیشن «همچون نگین» از چالوس شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش پویانمایی: کوشا یوسفی با انیمیشن «پلاستیک» از ساری و امیرحسین رضایی لیاسی با انیمیشن «هیولای دُم‌نارنجی» از چالوس هر دو اثر به عنوان برگزیده و کوشا یوسفی با انیمیشن «آقای تبر» از ساری شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش صداگذاری و موسیقی: محمدرضا حبیبی با انیمیشن «قرمز ، زرد ، سبز» از چالوس به عنوان اثر برگزیده و محمدرضا حبیبی با انیمیشن «ذره بین» از دلگشا و امیرمحمد نوشادیان با انیمیشن «نون شپتوی 4» از بابل هر دو اثر به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش کارگردانی: کوشا یوسفی با انیمیشن «آقای تبر» به عنوان برگزیده و زهرا محمودی با  انیمیشن «قرمز ، زرد ، سبز» از دلگشا و امیرحسین رضایی لیاسی با انیمیشن «هیولای دُم‌نارنجی» از چالوس هر دو اثر به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

آثار برگزیده : هیأت داوران پس از بررسی  آثار سه انیمیشن: هیولای دُم‌نارنجی از چالوس ، آقای تبر از ساری و قرمز، زرد ، سبز از دلگشا را به عنوان آثار برگزیده معرفی کرد و از طیبه محجوب از مرکز فرهنگی هنری چالوس و دلگشا و ایمانه رجبی از مرکز فرهنگی هنری ساری به عنوان مربیان راهنما تقدیر نمود.

گفتنی است: هیات داوران دومین جشنواره استانی پویانمایی استان مازندران را علیرضا اوجی و محمدعلی یزدان شناس تشکیل داده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =