کد خبر: 303075
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
بازدید 748
تبریک متفاوت روز مادر در کارگاه کاردستی کانون بوشهر

کارگاه کاردستی ساخت کارت تبریک ،ویژه روز مادر، از ساعت ۹ روز ۱۴ بهمن ماه آغاز و تا ساعت ۱۲:۳۰در بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، کارگاه کاردستی ساخت کارت تبریک، ویژه روز مادر، در بوشهر برگزار شد. در این کارگاه که مخصوص روز مادر برای کودکان و نوجوانان پیش بینی شده بود تعداد قابل توجهی از اعضای دختر و پسر کودک و نوجوان حضور داشتند و از آموزش مربیان بهره مند شدند. آموزش ساخت کارت‌های تبریک  توسط ۹ مربی  از مربیان فرهنگی هنری استان به اجرا در آمد که هر کدام از آنها  یک نمونه متفاوت از کارت‌های تبریک زیبا و خلاقانه را به اعضا آموختند.

محسن حلوایی کارشناس هنری استان بوشهر با اشاره به جنبه هنری کار و زیبایی روح آمیخته با هنر در این نوع کاردستی گفت: در پی بزرگداشت روز مادر و اهمیت این روز به دنبال فعالیتی بودیم که ضمن جنبهٔ هنری کار  عضو را درگیر کرده و با بخشیدن لذت کار با دست به کودک یا نوجوان بتواند روز مادر را هم گرامی بدارد و از سمت خود اعضا اشتیاقی برای کارت‌های تبریک احساس شد بنابراین با این نیاز سنجی انجام شده برنامه ریزی شد تا با بهره گیری از ظرفیت‌های هنری مربیان خوب فرهنگی و هنری استان این کارگاه برگزار شود و نتایج خوبی به دست آید.

وی افزود: لازم به ذکر است که مربیان توانمند استان بوشهر در مراکز مختلف فرهنگی با استفاده از متریال و مواد بومی استان و تاکید بر هنرهای بومی سنتی در این زمینه با استفاده از  تزیین برگ درخت نخل، گوش ماهی دریایی و… اقدام به خلق آثار زیبای کارت تبریک‌های روز زن  و مادر کردند که مورد استقبال اعضا قرار گرفت.

مهشید جهازی کارشناس مسئول فرهنگی استان بوشهر نیز در مورد این کارگاه گفت: با اجرای این کارگاه و آموزش‌های رایگان و جامعی که به اعضای کودک و نوجوان داریم در پی ایجاد حسی خوب و حالی خوش در کودکان و مادران هستیم و جذب و پایدارسازی اعضا از اهداف دیگری ست که دنبال می‌ شود.

این برنامه از ساعت ۹ روز ۱۴ بهمن ماه آغاز و تا ساعت ۱۲:۳۰ ادامه داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =