شیوه‌های ارائه خدمات در میز خدمت حضوری مراکز فرهنگی هنری

چگونگی ارائه‌ی خدمات حضوری در مراکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور سرپرست، معاون، مسوول حراست و کارشناسان کانون فارس بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، بر اساس  تصویب‌نامه شورای عالی اداری با عنوان «حقوق شهروندی در نظام اداری» و به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب‌رجوع و همچنین ارتقاء رضایت‌مندی آنان از عملکرد دستگاه‌های اجرایی، دستورالعمل میزخدمت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده تا نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای دستورالعمل و آموزش متصدیان میز خدمت اقدام شود.

بر این اساس کانون فارس نیز با هدف اطلاع‌رسانی شفاف در مورد خدمات ارائه شده در میز خدمت حضوری با تشکیل جلسه، راه‌های ارائه خدمت در ایام دورکاری کارکنان مراکز فرهنگی را بررسی کرد.

بر این اساس و با  توجه به شرایط کنونی همه گیری ویروس کرونا، مواردی از جمله: دورکاری مربیان، عدم حضور کودکان و نوجوانان به صورت حضوری در مراکز فرهنگی هنری کانون واجرای برنامه وفعالیت‌های کانون بر بستر مجازی، بررسی شد تا راه‌های ارائه خدمات در میز خدمت حضوری مراکز فرهنگی هنری کانون استان فارس انتخاب و دورکاری مانعی برای پاسخ‌گویی مناسب مسولان کانون به شهروندان نباشد و مخاطبان و مردم بتوانند به راحتی از خدمات کانون استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =