سفر کاروان پیک امید کانون شاهرود به روستای علی‌آباد

کاروان پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهرود در چهارمین‌روز از دهه‌ی فجر، میهمان ۱۲ دانش‌آموز روستای علی‌آباد بسطام شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، در چهارمین‌روز از دهه‌ی فجر، پیک امید در قالب طرح امداد فرهنگی با حضور نبی‌اله خدابخشی مدیرکل، معاون فرهنگی، کارشناسان ادبی و روابط‌عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و جمعی از مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون شاهرود و بسطام در مدرسه‌ی علوی روستای علی‌آباد، برگزار و با استقبال حسن دیداری رئیس آموزش و پرورش منطقه و حسن غلامی مدیرآموزگار این مدرسه، روبه‌رو شد.

بر اساس این گزارش، نخست جشن انقلاب و اهدای جوایز به دانش‌آموزان و تجلیل از مدیرآموزگار مدرسه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی در سالن مدرسه برگزار شد و در ادامه، مربیان کانون پرورش فکری و امدادگان هلال احمر با هم‌کاری دانش‌آموزان به اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی مانند قصه‌گویی، مسابقه، طرح ادبی، مولودی‌خوانی، دکلمه‌خوانی، معرفی وقایع و ایام، کاردستی اوریگامی، نقاشی، سرودخوانی، آموزش کمک‌های اولیه و بهداشت کرونا و... پرداختند.

در بخشی از این برنامه از سوی مدیرکل کانون استان سمنان و رئیس آموزش و پرورش منطقه با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهیدان و به پاس فداکاری‌ها، ایثارها و جانفشانی‌های ماندگار معلم شهید محمدحسین نعیمی از خواهر شهید با اهدای لوح و کارت هدیه، تجلیل شد.

خدابخشی تأکید کرد: شهیدان پرچم‌های همیشه در اهتزاز بر فراز قله‌های رفیع عزت و استقلال این مرز و بوم مقدس و ریشه‌های مستحکم در ژرفنای عنبرآمیز این سرزمین الهی هستند و از خداوند بزرگ مسئلت داریم که ما را قدردان نعمت انقلاب اسلامی و رهرو راستین شهیدان والامقام گرداند و لیاقت خدمت صادقانه به خانواده‌ی این آزادمردان را نصیب‌مان فرماید.

دیداری نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش‌آموزان و قدردانی از هم‌کاری و هم‌راهی شایسته‌ی مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواستار گسترش هم‌افزایی و تعامل بیش از پیش با مدارس منطقه‌ی بسطام شد.

گفتنی است؛ این برنامه در راستای توزیع عادلانه‌ی خدمات فرهنگی به‌منظور ارائه‌ی خدمات فرهنگی، هنری و ادبی برای ایجاد شادی و نشاط و امیدآفرینی در میان کودکان و نوجوانان، ترویج روحیه کار داوطلبانه و فعالیت‌های جهادی میان مربیان در مناطق محروم و کم‌برخوردار اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =