کد خبر: 303140
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
دستالوگ خراسان شمالی پایان یافت

جشنواره نمایش خلاق دستالوگ، ۱۶ بهمن ساعت ۱۱ صبح به صورت مجازی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، در این آیین ، پریاضیایی دبیر این جشنواره از مدیر مسئول موسسه چندمنظوره پژواک،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، و مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی، که حامی طرح بودند،تشکر  وقدردانی کرد. 

وی افزود  راهنمایی های ریاست افتخاری این جشنواره، آقای داوود کیانیان، در این رویداد، که جزو معدود جشنواره هایی است که بطور غیر رقابتی برگزارشد، بسیار کمک کننده و موثربود. 

 در طول این برنامه قسمت هایی از آثار تمامی شرکت‌کنندگان در چهار بخش در معرض دید قرار گرفت و قطعات موسیقی با اجرای کودکان در طی مراسم به نمایش در آمد.
 در این جشنواره ارتباط مجازی از طریق سامانه برخط با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جناب آقابیگی برقرار شد. وی عنوان کرد با توجه به تعداد آثار ارسالی که ۸۵ اثر می باشد از تمامی آثار و شرکت‌کنندگان تقدیر به عمل خواهد آمد و لوح یادبود به آدرس پستی آنها ارسال خواهد شد.وی  افزود،امید داریم که با یاری خدا، در سال‌های آینده این جشنواره ادامه یابد .

 در برگزاری این مراسم که تمامی شرکت کنندگان، از طریق اسکای روم حضور داشتند، مجری برنامه خانم حدیث فیروزه با یک نفر از کودکان از استان همدان و یک نفر نوجوان بجنوردی ارتباط زنده برقرار کرد و بازی با دست ها را به اجرا درآوردند.

بیانیه ی هیئت محترم کارشناسان جشنواره، خانمها آناهیتاغنی زاده و فائزه فیض و مژگان وثوقی، در اختتامیه جشنواره قرائت گردید و به نقاط قوت آثار اشاره شد.

برگزیدگان جشنواره:
با توجه به رویکرد تاب آوری در ایام کرونا، برگزیدگان این جشنواره تمامی شرکت‌کنندگان گروه سنی ۵ تا ۱۹ سال اعلام شدند و همگی از نظر کارشناسان جشنواره، برنده هستند،
زیرا تمامی تلاش خود را کردند تا در ایام قرنطینه، انرژی خود را به سمت خلق و تولید اثر،سوق دهند. همچنین خوشحالی و  سلامت روان،  را حق کودکان و نوجوانان سرزمین مان اعلام نمودند.
در پایان اعلام شد که فیلم های آثار رسیده به جشنواره و همچنین نمایشگاه عکس آثار، در صفحه مجازی جشنواره بارگذاری خواهد شد .و علاقمندان میتوانند عکس و فیلم آثار را در این صفحه دنبال کنند.
همچنین فیلم تمامی آثار، از طریق سی دی به دست همه ی شرکت کنندگان خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =