کد خبر: 303167
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
دیدار مدیر کل کانون خراسان جنوبی با فرماندار قاینات

طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی، بهمن ماه با محمد کریمی فرماندار شهرستان قاین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاره حمیدی در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های مجازی کانون در ایام شیوع بیماری کرونا و همچنین ویژه برنامه های دهه فجر کارگروه کودک ونوجوان ارایه کرد.

در ادامه محمد کریمی فرماندار شهرستان قاین نیز ضمن ارایه راهکارهایی در خصوص مسایل کانون در شهرستان قاین در خصوص پیگیری ایجاد دومین مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان قاین قول مساعد داد.  

پس از این دیدار مدیر کل کانون خراسان جنوبی به همراه فریده سلامیان کارشناس فرهنگی مراکز ثابت کانون استان از مرکز فرهنگی و هنری کانون بازدید و طی نشستی با همکاران این مجموعه ضمن تبریک ایام دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه (س)، طی سخنانی، مسئولیت پذیری و درک متقابل، احساس تعهد نسبت به اموال کانون همراهی و همکاری را از جمله عوامل موفقیت مجموعه کانون دانست.

وی  فضای شاد و مناسب در جهت جذب اعضا و رسیدن به اهداف کانون را مهم ارزیابی و تاکید کرد و گفت: با فراهم کردن شرایط حضور اعضا در مهر واره های استانی، کشوری و بین المللی زمینه تشویق، جذب و پایدار سازی اعضا در مراکز فراهم شود.

گفتنی است در ادامه این نشست مربی مسئول و سایر مربیان  این مرکز به بیان گزارش برنامه ها و تجارب اجرای برنامه در بستر فضای مجازی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =