غبار روبی و گلباران گلزار شهدا در یاسوج

همزمان با دهه مبارک فجر گلزار شهدای شهر یاسوج با حضور کارکنان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گلباران و عطر افشانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون، همزمان با دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انقلاب اسلامی کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی با حضور در گلزاری شهدای شهر یاسوج ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا به غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا پرداختند.

در این مراسم کارکنان این اداره کل با گلباران قبورشهدا با گل و قرائت فاتحه اعلام کردند که ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا هستند و از ارزش های انقلاب و حرکت شهدا در مسیر انقلاب پیروی می کنند.

 در ادامه این مراسم کبری اخلاقی نیا ، مدیرکل کانون پرورش نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و همچنین ایام الله دهه مبارک فجر گفت: آرامش و امنیت کنونی ایران اسلامی مرهون رشادت ها و از خود گذشتگی دلیر مردان ایرانی در دفاع از این آب و خاک است که با نثار جان خود انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

 وی با اشاره به اینکه همه باید در مسیر ارزش ها و آرمان های انقلاب گام بردارند، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی ارزشمند است چرا که خون های زیادی برای حفظ و حراست از آن از همان ابتدا تا کنون ریخته شده تا این انقلاب پابرجا بماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =