درخشش چهار عضو کانون استان قزوین در نخستین جشنواره قصه‌گویی دانش‌آموزان ابتدایی استان

چهار عضو مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین به جمع برگزیدگان نخستین جشنواره قصه‌گویی دانش‌آموزان ابتدایی استان پیوستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون قزوین در نخستین جشنواره قصه‌گویی آموزش و پرورش استان خوش درخشیدند.

«فاطمه مسگرها» عضو مرکز فرهنگی و هنری محمدیه به مربی‌گری«فرزانه گلدوزان» با قصه «طوطی و بقال»، «کوثر ترابی» عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون تاکستان، به مربی‌گری«نسیم طاهری» با قصه «پنیرک»، «محیا لشگری» عضو مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد به مربی‌گری«راضیه رجبی مجد» با قصه «قوی‌ترین حیوان جنگل» و «کوثر محمدی» از مرکزفرهنگی و هنری آوج با مربی‌گری مهری قهوه‌چی با قصه «شادی ننه قمر در شب یلدا»چهارعضو کانون استان قزوین هستند که در این رقابت استانی عنوان برگزیده را کسب کردند.

گفتنی است، اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، اولین جشنواره قصه گویی دانش آموزان ابتدایی در سال 1399 - 1400 را با شرکت بیش از 575 دانش آموز برگزار کرد که اعضای کانون استان قزوین حضوری درخشان در آن داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =