ثبت‌نام شرکت در نمایشگاه تخصصی صنعت اسباب‌بازی تمدید شد

دبیرخانه ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرصت ثبت‌نام در نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت اسباب‌بازی ایران (مجازی) را تا ۲۱ بهمن تمدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با توجه به شیوع بیماری کرونا، این جشنواره به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌صورت مجازی و از طریق وب‌سایت اختصاصی این رویداد برگزار می‌شود.
دبیرخانه ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از تمامی تولیدکنندگان و طراحان اسباب‌بازی ایرانی دعوت کرده است تا تولیدات خود را برای مخاطبان علاقه‌مند به نمایش بگذارند.
بر همین اساس، تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند برای شرکت در این نمایشگاه تا ۲۱ روز بهمن سال ۱۳۹۹ با مراجعه به پایگاه جشنواره ملی اسباب‌بازی به نشانیhttp://irantoyfestival.ir  فرم ‌ثبت‌نام شرکت در این رویداد را تکمیل کنند.
پیش از این فرصت ثبت‌نام در نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت اسباب‌بازی ایران ۱۷ بهمن اعلام شده بود.
تمامی تولیدکنندگان ایرانی که محصولات آن‌ها در بازارهای داخلی و خارجی اسباب‌بازی حضور دارد، می‌توانند در «نمایشگاه تخصصی» ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی شرکت کنند.
بر اساس این خبر، هم‌زمان با نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی که به صورت مجازی برگزار می‌شود، بازار فروش آنلاین اسباب‌بازی نیز در سایت ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی راه‌اندازی خواهد شد.
شرکت‌کنندگان باید از تولیدکنندگان اسباب‌بازی داخل کشور (کالای ایرانی) باشند، محصولات ارائه شده نباید مغایرت‌های فرهنگی داشته باشد و در عین حال می‌توانند هم در «فروشگاه اسباب‌بازی مجازی» و هم در «نمایشگاه تخصصی» شرکت کنند.
فرایند ثبت‌نام به صورت اینترنتی با تکمیل فرم پیش ثبت‌نام و درخواست تولیدکنندگان برای حضور در نمایشگاه شروع می‌شود و پس از ارزیابی و بررسی‌های لازم، کمیته تخصصی جشنواره سایر مراحل را انجام خواهد داد.
متقاضیان می‌توانند پس از ثبت اطلاعات اولیه در وب‌گاه جشنواره، فهرست محصولاتی که قرار است در نمایشگاه تخصصی به نمایش گذاشته شود را بارگذاری کنند.
بر اساس اعلام دبیرخانه ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، تمامی اطلاعات مورد نیاز برای انجام مراحل پیش ثبت‌نام و ثبت‌نام نهایی در تارنمای دبیرخانه جشنواره ملی اسباب‌بازی قرار گرفته و در صورت نیاز به آگاهی بیشتر و پاسخ‌گویی به هر گونه ابهام در باره نمایشگاه تخصصی و بازار جشنواره شماره تلفن ۰۹۰۲۳۸۹۰۴۱۰ اختصاص یافته است.
ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «آینده را باید ساخت» از ۲۸ بهمن تا ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ در سایت جشنواره به نشانی http://irantoyfestival.ir برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =