گرامی‌داشت هفته زن و روز مادر در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

هم‌زمان با هفته گرامی‌داشت مقام زن و روز مادر، مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، برنامه‌های متنوعی اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به مناسبت فرخنده زادروز حضرت زهرا(س)ّ و هفته گرامی‌داشت مقام زن مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین چندین ویژه برنامه مناسبتی اجرا کردند.

به این مناسبت مرکز فرهنگی و هنری کانون آوج چند برنامه مجازی از جمله، اجرای لب آهنگ تقدیر از مادر، شعرخوانی، مسابقه ادبی، معرفی شخصیت حضرت زهرا(س)، و قصه‌گویی انجام داد، هم‌چنین  در تاریخ 15 بهمن 1399، از«مهری قهوه چی» مربی مسوول این مرکز در مراسمی با حضور«نصرت الله علیرضایی» فرماندار شهرستان آوج و دیگر مسوولان قدردانی شد.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین، مسابقه کاردستی، شعر خوانی، پخش آهنگ در مدح مادر، اهدای یادبود به مادران اعضا و کارگاه هنری و ادبی با موضوع مادراجرا شد.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان، قصه‌گویی با موضوع زندگی حضرت زهرا(س)، برگزاری کارگاه ساخت کارت تبریک روز مادر و کارگاه ساخت نماهنگ مادر انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون سگزآباد، برای گرامی‌داشت این هفته، چند مسابقه و قصه‌گویی (با موضوع حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره)اجرا کرد، کارگاه ادبی با موضوع مادرو شعر خوانی برنامه‌های دیگر این مرکز بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون ضیاآباد با اجرای فعالیت‌های معرفی شخصیت حضرت فاطمه (س) با محوریت رفتار خوب با فرزندان، کارگاه کاردستی (هدیه دست ساز من برای مادرم)، کارگاه نقاشی و کارگاه ادبی«مادران آسمانی» و «دل‌نوشته‌ای برای مادرم» این ایام را گرامی داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =