افتتاح مکان جدید مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۵ کانون با حضور رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی

در هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، ساختمان جدید مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۵ همدان، با حضور مسئولین بلند پایه استان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در هفتمین روز از جشن‌های دهه مبارک فجر، مکان جدید مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۵ همدان، با حضور دکتر حاج‌بابایی، رئیس کمیسیون بودجه و نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، دکتر صیدایی، رئیس سازمان برنامه وبودجه، دکتر محمدی فرماندار، عباس صوفی شهردار و مریم محقق معاون مدیرکل زنان و خانواده استانداری در ساختمان نشاط، واقع در کوی کوثر افتتاح شد.


در این مراسم  بهناز ضرابی‌زاده با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و تولد حضرت فاطمه (س)  گزارش کوتاهی از روند جابه‌جایی این مرکز فرهنگی را برای مدعوین بیان کرد.
ضرابی‌زاده، کتابخانه‌های کانون را به عنوان تخصصی‌ترین کتابخانه کودکان و نوجوانان برشمرد و اظهار کرد: کانون پرورش فکری، یکی از ارگان‌هایی است که به طور تخصصی به کودکان و نوجوانان خدمات‌رسانی می‌کند.
‏وی  به کارگاه‌های مختلف در کانون اشاره کرد و گفت: مربیان، علاوه بر استعدادیابی کودکان و نوجوانان، به پرورش ذوق و هنر و ادب آنها می‌پردازند.
‏مدیرکل کانون استان، وجود کانون در هر محله از شهر را علاوه بر ضرورت، کمک به بالندگی نسلی که در آینده وظیفه و مسئولیت مدیریت کشور و انقلاب را به عهده می‌گیرند خواند.
ضرابی زاده، در ادامه صحبت‌های خود از عباس صوفی شهردار، روح‌الله وجدی‌هویدا، رئیس سازمان فرهنگی‌ورزشی و اجتماعی شهرداری همدان، اعضای شورای شهر و فرماندار همدان به جهت مساعدت و همراهی با کانون و در اختیار قراردادن مکان جدید به جهت خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان تشکر و قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با تلاش مربیان، این مرکز فرهنگی‌هنری بتواند با پرورش ذوق و استعداد کودکان آینده خوبی را برای این عزیزان رقم برند.
شایان ذکر است، ساختمان این مرکز طی تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری همدان در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گرفت که امروز به طور رسمی فعالیت خود را در کوی کوثر از سر گرفت.


بعد از افتتاح این مرکز فرهنگی‌هنری مراسمی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، در مسجد مجاور کتابخانه برگزار شد و اعضا با اجرای سرود، نقالی روایت انقلاب و حضور عروسک های غول‌پیکر، آغاز به کار خود را در مکان جدید جشن گرفتند.
لازم به ذکر است، در این مراسم ، کلیپی از روند انتقال کتابخانه مرکز شماره ۵ همدان از محل سابق(خانه قهاری) به حسینیه شالبافان و سپس به ساختمان جدید فرهنگسرای نشاط برای حاضران به نمایش گذاشته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =