فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون استان همدان، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر

مراکز فرهنگی هنری سراسر استان در هفتمین روز از جشن‌های انقلاب اسلامی، برنامه‌های متنوعی را به صورت حضوری و در فضای مجازی برای اعضا و دانش‌آموزان اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراکز فرهنگی این استان، اقدام به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی‌هنری برای دانش‌آموزان کردند.
در شهرستان همدان، همکاران مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ با حضور در آموزشگاه ابتدایی «فرزانه» با اجرای فعالیت‌هایی هم‌چون معرفی وقایع انقلاب، قصه‌گویی، مسابقه فرهنگ انقلاب، آموزش دو نوع کاردستی با موضوع «آدم‌برفی و گل لاله»، شعرخوانی و عروسک‌گردانی میهمان ۲۵۳ نفر از دانش‌آموزان در این آموزشگاه بودند و روز شاد و به یادماندنی را برای آنها به یادگار گذاشتند.
مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ نهاوند، با اجرای برنامه «قاب رنگی» از دانش‌آموزان خواستند با گرفتن عکس از پرچم جمهوری اسلامی در موقعیت‌های مختلف و ارسال به مربی خود، در این برنامه هنری شرکت کنند.
شهرستان تویسرکان با ویژه برنامه «مهربان‌ترین پدر» معرفی شخصیت شهید سلیمانی و اجرای فعالیت‌های قصه‌گویی با موضوع انقلاب و شعر خوانی میزبان اعضا در فضای مجازی بودند، هم‌چنین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از برگزیدگان مسابقه نقاشی «پدر مهربان» با موضوع «سردارسلیمانی» با اهداء جایزه تقدیر کردند.
 
مرکز فرهنگی هنری اسدآباد با همکاری فرمانداری، آموزش و پرورش و هلال احمر این شهرستان اقدام به اجرای ویژه برنامه «بهترین کتاب، بهترین‌مادر» با هدف آموزش فرهنگ تشکر و قدردانی از زحمات مادران کرد. لازم به توضیح است چندی پیش از طریق فضاهای مجازی از دانش‌آموزان جهت ساخت کلیپ با این موضوع و ارسال به کانون دعوت شده بود که ۱۶ کلیپ از این طریق به کانون ارسال و فیلم‌های برگزیده در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.
‏لازم به ذکر است کتابخانه‌های پستی و سیار روستایی نیز با اشتراک‌گذاری کلیپ‌های مختلف در فضای مجازی این روز را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =