مهرواره ی فرهنگی پرواز کتاب با تقدیر از همه شرکت کنندگان به کار خود پایان داد

مربیان فرهنگی هنری ادبی استان کردستان با ارسال ماکت کتاب در مهرواره ی فرهنگی پرواز کتاب شرکت کردند که در پایان این مهرواره ی فرهنگی با تقدیر از همه شرکت کنندگان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، ماکت کتاب یک نسخه از کتاب قبل از چاپ است که روند و ارکان یک کتاب را در پروسه ی تولید داراست .

نویسندگی (شعر، داستان)، تصویرگری، ویراستاری، حروف چینی ، صفحه آرایی و طراحی جلد را مربیان مراکز با مشارکت و همکاری هم انجام دادند .

 این برنامه یکی از برنامه های بخش فرهنگی کانون استان کردستان در هفته ی کتاب و کتابخوانی بود که مربیان با خلق آثار مناسب در حوزه ی ادبیات کودکان ونوجوانان در مسیر تولید آثار در این وادی پرداختند .

این برنامه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و بهره بردن از این گنجینه‌های ناب در روزهای کرونایی برگزار شده که شرکت کنندگان در بخش فرهنگی به ساخت ماکت کتاب پرداختند.

با توجه به اینکه کانون کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان بوده و ایجاد انس بین آنان با کتاب از رسالت‌های کانون است لذا مربیان در برنامه‌ریزی کارگاه‌های خود غالبا از فعالیت‌های کتاب محور استفاده می‌کنند.

در این مهرواره 25 اثر توسط دبیرخانه دریافت شد که به تمامی این شرکت کنندگان لوح حضور اهدا شد  و بعد از بررسی و تکمیل  آثار منتخبین به بخش تولید ستاد ارسال می گردد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =