کد خبر: 303248
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
بازدید 202
در هشتمین روز از دهه مبارک فجر در مراکز استان همدان چه گذشت؟

مراکز فرهنگی‌هنری استان همدان در هشتمین روز از جشن‌های دهه مبارک فجر میزبان کودکان و نوجوانان استان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراکز فرهنگی‌هنری در سطح این استان امروز نیز با اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی‌هنری در خدمت کودکان و نوجوان بودند.
مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۵ همدان که اولین روز فعالیت خود را بعد از جابه‌جایی آغاز کرده بود، امروز میهمان۱۵۰ نفر از دانش‌آموزان آموزشگاه فلسطین منطقه حصار بود.
همکاران این مرکز با حضور در این آموزشگاه به مدت یک ساعت به اجرای فعالیت‌های مختلفی هم‌چون معرفی وقایع انقلاب، قصه‌گویی، شعرخوانی، عروسک‌گردانی، کاردستی و ساخت گل‌لاله پرداختند. عروسک‌های غول‌پیکر نیز در محوطه حیاط آموزشگاه با اجرای حرکات کودکانه و شاد همراه دانش‌آموزان سال اول به جشن و شادی مشغول شدند.
مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ ملایر با ویژه‌برنامه «مادران ۵۷»، کلیپ‌هایی از مصاحبه اعضا با مادران خود را با هدف یادآوری خاطرات انقلاب تهیه و در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.
مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ ملایر با برگزاری نشست مجازی با بانوی انقلابی «بیرالوند ملایری» علاوه بر استماع خاطرات بهمن ۵۷ از زبان این بانو، اقدام به اجرای قصه‌گویی، شعرخوانی و... در  فضای اسکای‌روم کرد و از این بانوی انقلابی با اهداء هدیه تجلیل به عمل آمد.
مرکز فرهنگی‌هنری سامن در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، علاوه بر معرفی شهید شاخص شهرستان ملایر، سردار رشید اسلام شهید فتحعلی مومنی در قالب کلیپ و هم‌چنین تجلیل از مادر شهید علی‌محمد عسگری، با حضور در گلزار شهدا، اقدام به غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان کرد.
مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱ نهاوند با اجرای ویژه برنامه «نشانه اقتدار» با ساخت پرچم جمهوری اسلامی میزبان اعضای کودک و نوجوان خود بود.
مرکز فرهنگی‌هنری سرکان میزبان «جلیل سوری» جانباز انقلاب بود که خاطره‌ای از روزهای بهمن‌ماه ۱۳۵۷ را برای کودکان و نوجوانان این مرکز بیان کرد. 

مرکز فرهنگی‌هنری تویسرکان با اجرای ویژه برنامه «من فرزند ایرانم»، از کودکان و نوجوانان درخواست کرد با ارسال جملات زیبا به همراه عکس در این ویژه برنامه فرهنگی شرکت کنند.
مرکز فرهنگی‌هنری اسدآباد با اجرای ویژه برنامه «دوباره باز می‌کنم کتاب انقلاب را» با معرفی کتاب‌هایی با موضوع انقلاب اقدام به برگزاری نمایشگاهی با همین عنوان در کتابخانه کانون کرد.
مرکز سیار روستایی اسدآباد و فامنین با حضور در مدارس تحت پوشش خود، با اجرای فعالیت‌هایی هم‌چون قصه‌گویی، کاردستی، معرفی وقایع و عروسک‌گردانی ساعتی را در خدمت کودکان و نوجوانان روستا بود.
کتابخانه‌های پستی همدان و ملایر نیز با تهیه کلیپ و اشتراک‌گذاری در فضاهای مجازی یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را زنده نگاه داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =