مادر بزرگ های  قصه گو میزبان اداره کل سرگرمی ‌ها ی سازنده و بازی‌ های رایانه‌ ای

مدیر کل سرگرمی ‌ها ی سازنده و بازی‌ های رایانه‌ ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اولین نمایشگاه "لبخند قصه گو" دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ فاطمه تنهایی با اشاره به    تصمیم معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خصوص تشکیل دبیرخانه دائمی این جشنواره گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران آمادگی دارد با بهره گیری از ظرفیت های موجود این اقدام  را هر ساله با برنامه ریزی دقیق و مدون انجام دهد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران افزود:  نماد پردازی در جهت ایجاد حس مهرورزی  و همدلی، انتقال پیام هایی با مضامین امید بخش و ایجاد زمینه برای پرورش توانایی های فردی و گروهی را از جمله اهداف این جشنواره دانست.

مدیرکل سرگرمی ‌ها ی سازنده و بازی‌ های رایانه‌ ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن بازدید از نمایشگاه لبخند قصه گو با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره ساخت عروسک مادر بزرگ قصه گو گفت: در سال های اخیر با نگاه ویژه به ادبیات و متون کهن محصولات سرگرمی و بازی کارتی با این موضوع تولید شده است.

 وی با بیان اینکه هدف از برگزاری رویداد ملی اسباب بازی  شناسایی افراد جوان و خلاق در حوزه طراحی اسباب بازی است،  افزود: طراحان آثار منتخب و برگزیده  جشنواره لبخند قصه گو می توانند با ارائه آثار به دوره چهارم بخش عروسک رویداد اسباب بازی که بهار ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد  با بهره گیری از نظرات مونتورها  طرح اولیه خود را به محصول تبدیل کنند.

 در این دیدار  کوروش پارسا نژاد رئیس گروه تجربیات هنری و ایده ‌های نو کانون، آیدین  مهدی‌ زاده دبیر رویداد ملی ایده ‌آزاد اسباب‌ بازی، فرزانه بابایی طراح عروسک های دارا و سارا و تعدادی از کارشناسان مرتبط حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =