کد خبر: 303260
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
بازدید 61
روز خوب پیروزی

بیست و سومین نشست انجمن شاعران نوجوان روشنا به مناسبت چهل و دومین سال پیروزی انقلاب با عنوان " روز خوب پیروزی " در تاریخ ۹۹/۱۱/۱۸ با حضور نفر از۷۰ اعضا و مربیان ادبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی بیست و سومین نشست انجمن شاعران نوجوان روشنا به مناسبت چهل و دومین سال پیروزی انقلاب با عنوان " روز خوب پیروزی " در تاریخ ۹۹/۱۱/۱۸ با حضور نفر از۷۰ اعضا و مربیان ادبی برگزار شد.

این نشست به میزبانی سمیه یاوری ، کارشناس مسوول ادبی کانون استان کرمان ،شاعرو نویسنده کودک و نوجوان برگزار شد و برنامه با پخش سرودهای ماندگار انقلابی آغاز شد.

در این برنامه علیرضا رضایی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ اراک، زهرا آقایی از مرکز نراق و مینا دایکوند از مرکز مهاجران به خوانش اشعار خود پرداختند.

سمیه یاوری کارشناس و میهمان برنامه ضمن نقد و بررسی نقاط قوت و ضعف آثار خوانده شده توضیحاتی در خصوص اهمیت عنصر تخیل در شعر ، رعایت ایجاز ، تناسب شعر در محور عمودی و افقی مولفه ها و ویژگی های شعر سپید بیان کردند و در ادامه فاطمه ظهیری کارشناس مسوول ادبی استان در خصوص روزهای پیروزی انقلاب برای اعضا صحبت کردند و با خواندن یک شعر انقلابی توسط وی برنامه به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =