کد خبر: 303301
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱
بازدید 129
فعالیت‌های مراکز استان همدان در نهمین روز از دهه مبارک فجر

مراکز فرهنگی‌هنری استان همدان در نهمین روز از دهه مبارک فجر اقدام به برگزاری فعالیت‌های مختلف در سطح استان کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراکز این استان، هم‌چون روزهای گذشته میزبان کودکان و نوجوانان بودند.
طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی قبلی با مدارس ابتدایی از طریق مراکز فرهنگی‌هنری، قریب به ۷ هزار دانش‌آموز ابتدایی از برنامه‌های شاد و مفرح مراکز کانون اعم از قصه‌گویی، شعرخوانی، معرفی وقایع و شخصیت، اوریگامی و عروسک‌گردانی استفاده کردند.
به علاوه در مرکز فرهنگی‌هنری فرسفج، ۷ عضو فعال با حضور در مرکز و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در ویژه برنامه‌ای با عنوان «شعرها و شعارها» شرکت کردند. در این برنامه مربیان علاوه بر تکرار شعارهای انقلابی برای اعضا، کتاب «خاطرات بچه‌های انقلاب» را معرفی کردند. در پایان اعضا با حضور در محوطه‌ی بیرونی کتابخانه با سردادن شعارهای انقلابی، شادپیمایی کوچکی را به راه انداختند.
‏مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ نهاوند با ویژه برنامه «خوشمزه، سه رنگ» در فضای مجازی، از اعضا خواستند با تهیه کیک و تزیین آن با سه رنگ پرچم جمهوری اسلامی، تصاویر عکس‌های خود را جهت انتخاب بهترین تصویر ارسال کنند و ۹ نفر از اعضا با ارسال تصاویر کیک‌های تزیین شده، در این برنامه شرکت کردند که در نهایت ۳ نفر به عنوان برگزیده، معرفی شدند.
مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان بهار با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره روزهای انقلاب در بهمن ۵۷، اقدام به نصب ۴۲ پرچم بر سردر منازل اعضا کردند.
کتابخانه‌های سیار روستایی با حضور در مدارس، فعالیت‌هایی هم‌چون قصه‌گویی، کاردستی، نقاشی با موضوع انقلاب و عروسک‌گردانی را به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا کردند.
کتابخانه پستی ملایر نیز با اشتراک‌گذاری «نمایشگاه کتاب مجازی با موضوع انقلاب» و کتابخانه پستی همدان با به اشتراک‌گذاردن شعارنویسی اعضای کتابخانه در فضای مجازی، نهمین روز از دهه مبارک فجر را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =