کد خبر: 303302
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
بازدید 725
رونمایی از سردر جدید مرکز فرهنگی‌هنری لالجین

همزمان با اولین سالگرد افتتاح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر جهانی سفال «لالجین»، از سردر جدید این کتابخانه رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، با حضور مدیرکل و جمعی از مسئولان محلی از جمله جانشین فرمانده سپاه شهرستان بهار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج و معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش لالجین، از سردر جدید مرکز فرهنگی هنری این شهر، رونمایی شد.
مدیرکل کانون استان ضمن تبریک دهه مبارک فجر به اجرای برنامه‌های متنوع و ارزشی مجموعه کانون در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: در مراکز فرهنگی سراسر استان، برنامه‌های مختلفی برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.
وی رسالت کانون پرورش فکری را کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان بیان کرد و با تمجید از فعالیت‌های صورت پذیرفته توسط کانون لالجین، ضمن دعای خیر برای تمامی کودکان و نوجوانان، ابراز امیدواری کرد که با نابودی و پایان یافتن ویروس کرونا بتوانیم به صورت حضوری در خدمت این عزیزان باشیم.
 لازم به ذکر است، این مراسم، به صورت زنده در صفحه اینستاگرام کانون و سامانه شاد برای بیش از پنج هزار و هشتصد نفر از دانش‌آموران مدارس منطقه لالجین، اجرا شد.
در پایان مراسم، ضمن تجلیل از دو تن از فرهنگیان منطقه لالجین که همکاری بسیار خوبی با کانون داشتند، گروه سرود این شهر به اجرای سرود خیابانی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =