کد خبر: 303303
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
بازدید 391
رونمایی از دو عروسک باد و پروانه، در نهمین روز از دهه مبارک فجر

کانون استان همدان در نهمین روز از جشن‌های دهه مبارک فجر، با حضور در آرامگاه باباطاهر، از دو عروسک «باد و پروانه» رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، کانون این استان، با هدف ایجاد شادی و نشاط در بین کودکان و نوجوانان، اقدام به رونمایی از دو عروسک بلندقامت باد و پروانه کرد.
در این مراسم که در محوطه آرامگاه باباطاهر برگزار شد، مدیرکل کانون استان ضمن تبریک جشن‌های دهه مبارک فجر به حاضران و هم‌چنین کودکان و نوجوانان سراسر شهرستان که از طریق سامانه شاد نظاره‌گر این مراسم بودند، با ابراز تشکر از مربیان هنرمند و خلاق کانون به واسطه‌ی ساخت ۵ عروسک‌ بلندقامت و چهار سردیس در یک سال اخیر گفت: این عروسک‌ها به راحتی قد علم نکرده‌اند، بلکه نتیجه تلاش و کوشش فراوان همکاران هنرمندم در کانون همدان بوده‌اند.
ضرابی‌زاده، علت ذوق و شوق مربیان را رسیدن به هدف متعالی آنها که همانا پرورش و رشد و استعداد کودکان و نوجوانان است عنوان کرد و گفت: همکارانم در کانون استان در یک سال اخیر، ۹ عروسک را به کودکان و نوجوانان استان تقدیم کرده اند که از این پس در جشن‌ها و اعیاد، با شادپیمایی، شادی و نشاط را به همشهریان و کودکان و نوجوانان هدیه خواهند کرد.
مدیرکل کانون هم‌چنین خدمتگزاری به قشر کودک و نوجوان را افتخاری بزرگ برای خود و همکاران کانون دانست.
وی هم‌چنین از اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری به جهت همراهی با کانون در این مراسم تشکر کردد.
در ادامه گروه سرود مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ همدان، با اجرای دو سرود بسیار زیبا با موضوع انقلاب، به مراسم حال و هوای خاصی بخشیدند.
گفتنی‌ است «مملی» عروسک کودک و شیرین‌زبان کانون با اجرای برنامه‌های شاد میزبان کودکان در این مراسم بود.
شایان ذکر است بالغ بر ۱۷۰۰ دانش‌آموز پایه اول تا ششم ابتدایی از طریق سامانه شاد، میهمان این مراسم بودند.
‏در پایان به همراه سرودهای کودکانه و شاد عروسک‌های بلندقامت، مسیر میدان باباطاهر تا مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک همدان را شادپیمایی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =