درخشش اعضا و مربی کانون استان قزوین در نخستین مهرواره ملی «پرواز لالایی‌ها»

در نخستین مهرواره کشوری «پرواز لالایی‌ها»، دو عضو نوجوان و یک مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزیده شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در آیین پایانی مهرواره ملی پرواز لالایی‌ها که عصر رو دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ در مجتمع فرهنگی هنری کانون گرگان برگزار شد، دو عضو و یک مربی کانون استان قزوین به عنوان برگزیده معرفی شدند.

بر این اساس، زهره و مائده طاهر، اعضای مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین با مربی‌گری«آزاده آقامیربها»، در بخش نوجوان و اقدس حسینی، مربی فرهنگی مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه، در بخش بزرگسال برگزیده شناخته شدند.

فراخوان این مهرواره در سطح ملی، برنامه‌ریزی و در هفته ملی کودک منتشر شد و طی آن ۱۳۶۰ اثر با گویش‌های مختلف از استان‌های کشور به دبیرخانه این مهرواره ارسال شد.

گفتنی است، نخستین مهرواره‌ی کشوری «پرواز لالایی‌ها» به میزبانی کانون استان گلستان با هدف ارج نهادن به فرهنگ و پیشینه‌ی لالایی «شناسایی مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها»، مادران و پدرانی که در جای جای این سرزمین گنجینه‌ی والای لالایی را پاس داشتند و تجربه‌ی زیستی آن را به فرزندان خود منتقل کرده‌اند،  شناسایی کودکان و نوجوانان مستعد و علاقه‌مند برای حفظ اشعار لالایی‌ها و اجرای آن به زیباترین شکل ممکن و همچنین نوآوران و بازآفرینان لالایی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =