معرفی شهدای شاخص انقلاب در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت دهه مبارک فجر، در طرحی استانی با عنوان«یادمان خوبان»، مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع، شهدای شاخص انقلاب را به اعضای خود معرفی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در طرحی استانی در کانون استان با عنوان«یادمان خوبان»، به مناسبت دهه مبارک فجر، مراکز فرهنگی و هنری کانون قزوین ،شهدای شاخص انقلاب را با اجرای فعالیت‌های فرهنگی،هنری و ادبی به اعضای خود معرفی کردند.

بر این اساس، مرکز فرهنگی و هنری کانون آوج در فعالیت معرفی شخصیت، شهیدان رجایی، فخری‌زاده، سردار سلیمانی و چمران را به اعضای خود معرفی و ضمن پخش سرود درباره شهدا، درباره آنها یک مسابقه برگزار کرد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان، شهید «جهان آرا» را با ارسال نماهنگ درباره ایشان و شعرخوانی معرفی کرد.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه هم شهدای انقلاب با نمایش نماهنگ معرفی شدند.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین، چند شهید انقلاب و دفاع مقدس،با خوانش زندگی‌‎نامه آنها و معرفی یادمان‌های آنها به اعضا معرفی شدند.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون آبیک، هم شهید رجایی همراه با بیان زندگی‌نامه و اثرگذاری ایشان در پیشبرد انقلاب اسلامی معرفی شد.

در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع هم چند تن از شهدای انقلاب با قصه‌گویی و پخش کلیپ معرفی شدند.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین، شهید مطهری و شهید آخوندی در جشن لاله‌ها معرفی شدند.

گفتنی است، این طرح با هدف آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با ایثارگران انقلاب و آرمان‌های ایشان انجام شد و بنا بر شرایط دوره فاصله‌گذاری اجتماعی، این فعالیت‌های در فضای مجازی انجام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =