وبینار مسئولان مراکز سیار و پستی کانون خراسان جنوبی  برگزار شد

با حضور طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان وبینار مسئولین مراکز سیار و پستی استان با هدف بررسی فعالیت‌های مجازی این مراکز برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این جلسه که به صورت مجازی همزمان با ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۹ برگزار شد طی سخنانی ضمن تبریک ایام دهه فجر نکاتی را در خصوص برنامه ها و اهداف پیش رو یادآور شد.

وی ضمن تاکید بر فراهم کردن زمینه حضور کودکان ونوجوانان مناطق روستایی در فراخوان‌های استانی، کشوری و بین المللی گفت: با همکاری و هماهنگی مراکز مراکز سیار و پستی با مراکز فرهنگی و هنری ثابت کانون و استفاده از ظرفیت‌ها و تجارب مربیان این مراکز و با هدف تشویق و ترغیب کودکان ونوجوانان  مستعد و توانمند روستاهای تحت پوشش در این فراخوان‌ها فراهم شود.

حمیدی با اشاره به عدم حضور مربیان کتاب‌خانه های سیار در روستاها به منظور رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، مربیان این کتاب‌خانه‌ها را به استفاده از فرصت ها و کسب تجربیات، پایش فعالیت‌ها و شرکت در دوره‌های مختلف و ارتقای مهارت‌های حرفه ای  جهت شروع برنامه ها در ایام پسا کرونا توصیه کرد. 

گفتنی است تاکید بر نگهداری اموال و خودروها تولید محتواهای فرهنگی با استانداردهای لازم، تمرکز و تسلط بر کتاب‌های جدید طرح تمیم، شرکت در طرح هاتف، ارتباط بیشتر با مسئولین شهرستان‌ها و دستگاه‌های هم سو به منظور تشریح فعالیت‌های کتاب‌خانه سیار، جذب شریک فرهنگی و تشویق اعضای نوجوان در حضور در انجمن‌ها، بهره گیری از فضای دانش آموزی شاد از دیگر مواردی بود که مدیر کل کانون استان به مربیان مراکز سیار و پستی یادآور شد.

پخش کلیپ گزارش فعالیت‌های مجازی مراکز سیار و پستی و همچنین تاکید بر  ثبت دقیق فعالیت‌های در سامانه‌ها، ارسال محتواهای تولیدی به واحدهای کارشناسی مربوطه جهت ارسال به مراجع ذی ربط و درج در سامانه ی پیک امید، نحوی مشارکت در طرح خوانا و مشارکت در کارگاه‌های برخط فصل بهار از مواردی بود که توسط فاطمه آدینی و کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و همچنین احسان بلوری کارشناس فرهنگی واحدهای سیار و پستی اداره کل بود که دراین وبینار ارایه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =