نوشتن و مطالعه کردن دو خط موازی هم هستند

بیستمین جلسه انجمن نویسندگان نوجوان (رازوه) با حضور پر شور و انرژی اعضا نوجوان انجمن رازاوه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، کبریا شجری مهمان بیستمین نشست انجمن نویسندگان( رازاوه) بود، کبریا شجری نویسنده ی کتاب لبخند بزنید و خرابکاری های دوست داشتنی با روحیه ای پر انرژی و  شاد در کنار اعضای نوجوان قرار گرفت.

شجری ضمن مطالعه‌ی آثار اعضای نوجوان بسیار با حوصله و نکته سنج نکات فراوان و جذابی در خصوص شخصیت پردازی به  اعضا و جمع حاضر یاد آوری کرد  و از اعضا خواست که ضمن مطالعه‌ی آثار نویسندگان بزرگ کتاب های اصول داستان نویسی را مطالعه کنند تا در کنار تجربه کردن با فرمول های شخصیت پردازی بیشتر آشنا شوند .

شجری گفت: شخصیت پردازی از دیگر عناصر داستان بسیار پر رمز و راز تر وپیچیده تر است و این رازها کشف نمی شود مگر با مطالعه و تجربه .

وی افزود : ما آثار دیگران را مطالعه می کنیم تا بهتر بنویسیم و می نویسیم تا بیشتر تجربه کنیم پس مطالعه و نوشتن برای کسی که اهل نوشتن باشد دو خط موازی هستند که با هم پیش می روند و باید به هردوی آنها به یک اندازه پرداخت .

کبریا شجری بناست تا در بیست و یکمین نشست انجمن نویسندگان نوجوان (رازاوه) حضور داشته باشند و طی فرآیندی مشخص در طی این دو جلسه پیرامون شخصیت پردازی صحبت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =