فعالیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان همدان در دهمین روز از دهه مبارک فجر

درادامه فعالیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان همدان در دهمین روز از دهه مبارک فجر، مربیان امروز نیز همانند روزهای گذشته به اجرای برنامه های مختلف در فضای مجازی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراکز فرهنگی‌هنری این استان هم‌چون روزهای گذشته یاد و خاطره بهمن ۵۷ را برای کودکان و نوجوانان زنده نگاه داشتند و با اجرای فعالیت‌های مختلف، میهمان خانه‌های اعضاشدند.
مربیان ‏مرکز فرهنگی‌هنری نهاوند، با ویژه‌برنامه «زمستان سبز» از اعضای خود خواستند با تهیه پوستر و انتشار در فضای مجازی فرارسیدن ۲۲ بهمن را گرامی بدارند.
مرکز فرهنگی‌هنری اسدآباد، تجلیل از دو برگزیده فعالیت‌های قرآنی را اجرا کردند.
در این برنامه که با عنوان «محفل انسی با قرآن» در مسجد جامع این شهر برگزار شد، محمدمهدی مرسلی در رشته ترتیل و نازنین‌زهرا محمدی در رشته قرائت حائز رتبه شدند و از طرف امام جمعه این شهر مورد تقدیر قرار گرفتند.
کتابخانه‌های سیار روستایی استان نیز امروز  روز پرکاری را سپری کردند.
مراسم پیک شادی کاری مشترک از کتابخانه سیار کبودرآهنگ و فامنین با حضور در آموزشگاه ابتدایی «برکت» روستای عین‌آباد از توابع شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.
در این جشن تعداد ۴۰ نفر از اعضای دختر و پسر حضور داشتند که علاوه بر عروسک‌گردانی و نمایش عروسکی مربیان با اجرای فعالیت‌های قصه گویی، شعر خوانی، پخش سرودهای انقلابی و بیان خاطرات بهمن ۵۷ روز شاد و به یادماندنی را برای کودکان و نوجوانان رقم زدند.
کتابخانه سیار روستایی رزن نیز با اجرای مسابقه‌ای با موضوع «دهه فجر انقلاب» در خدمت کودکان و نوجوانان بود که تعداد ۵۲ نفر با ارسال آثار خود در این مسابقه شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =