رژه خودروهای سیار و شادپیمایی عروسک‌های بلندقامت در یوم الله ۲۲ بهمن

هم‌زمان با سالروز چهل‌ودومین سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران خودروهای کتابخانه‌های سیار روستایی به همراه شادپیمایی عروسک‌های بلندقامت، شادی و نشاط غیرقابل وصفی را به مراسم ۲۲ بهمن شهر همدان بخشید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان همدان، هم‌زمان با راهپیمایی خودرویی به مناسبت ۲۲ بهمن ماه، خودروهای کتابخانه سیار روستایی کانون با رژه از میدان باباطاهر به مقصد میدان امام(ره) محل تجمع مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در این  محل مستقر شدند و عروسک‌های بلندقامت نیز با شادپیمایی در محوطه میدان امام(ره)، لحظات شاد و با نشاطی را برای همشهریان، خصوصا کودکان و نوجوانان آفریدند.
در این مراسم، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر استان، با حضور در جایگاه خودروسواران کانون پرورش فکری، ضمن عرض خداقوت به همکاران، از اقدام بسیار زیبا و جذاب اداره‌کل کانون پرورش فکری به جهت برگزاری این برنامه شاد در مراسم ۲۲ بهمن‌ماه، تشکر و قدر دانی کرد.
لازم به ذکر است، سیدحسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در سخنرانی خود، از اقدام خوب و پسندیده مدیرکل کانون و همکاران وی در مراسم ۲۲ بهمن امسال سپاس و قدردانی کرد.
در پایان، پس از قرائت قطعنامه، خانواده‌های شرکت کننده در مراسم، با حضور در کنار عروسک‌ها با آنها عکس‌های یادگاری گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =