کد خبر: 303411
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
تقدیر از رابطین انجمن های فرهنگی هنری و ادبی کردستان

همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه ی مبارک فجر از رابطین انجمن های فرهنگی هنری و ادبی استان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، این برنامه با هدف ارزش گذاری بر تلاش ارزشمند رابطین استانی انجمن ها در زمینه ی جذب اعضای نوجوان و ارشد و معرفی فعالیت های کانون و پرورش تخصصی آنها در زمینه های فرهنگی و هنری و ادبی صورت پذیرفت.

بنابراین گزارش، در سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا فعالیت های انجمن های استان به صورت مجازی و با بهره گیری از بسترهای مناسب صورت پذیرفته است.

این گزارش می افزاید: در استان کردستان هم اکنون 7 انجمن با ایجاد پل های ارتباطی با مخاطبین و نشست های هفتگی و ماهیانه با حضور چهره های شاخص و برجسته استانی و کشوری فعالیت دارد.

برگزاری مهرواره های فرهنگی هنری و ادبی با موضوع های تخصصی زمینه ی حضور و فعالیت اعضا را در این انجمن ها فراهم می آورند و مسیر را برای گرایش های مرتبط مهیا می سازند.

انجمن های فرهنگی هنری و ادبی استان زیر مجموعه ی انجمن های کشور هستند که در راستای سیاست های کشوری کانون گام بر می دارند که انجمن شاعران نوجوان، انجمن نویسندگان نوجوان، انجمن عکاسان نوجوان ، انجمن قصه گویی، انجمن سرود نوجوان،انجمن نمایش نوجوان از جمله این انجمن ها می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =