اختتامیه برخط فراخوان "نقش ها و نگاره ها" و فراخوان "در مسیر آینده"

اختتامیه فراخوان "نقش ها و نگاره ها" و فراخوان "در مسیر آینده" با هدف آشنایی مربیان و نوجوانان با کارآفرینی و مشاغل استان اصفهان در آخرین روزهای بهمن ماه با معرفی ۱۵ برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، فراخوان در مسیر آینده در ادامه فراخوان نقش جهان با هدف اشنایی هرچه بیشتر مربیان و نوجوانان کانون استان با مشاغل موجود و ایجاد شغل های جدید برگزار شد. 

درهمین راستا شکوفایی استعدادها و مهارت های شغلی و ایجاد ارزش هایی همچون خلاقیت ،نوآوری،ایده یابی و مهارت های شخصیتی در راستای افزایش اعتماد به نفس و کسب مهارت های تیمی مورد توجه قرار گرفت.

همچنین فراخوان نقش ها و نگاره ها به منظور آشنایی بیشتر مربیان مراکز کانون استان اصفهان با میراث فرهنگی و هنرهای بومی سنتی ایران برگزار شد و مربیان هنری در رشته های هنری از جمله سفال ، صنایع دستی ، هنرهای بومی سنتی ، هنرهای تجسمی، خلق آثارهنری کاربردی، تزئینی و ترکیبی در این فراخوان شرکت کردند.

لازم به ذکر است از ۲۱۷ اثر ارسالی به فراخوان های نقش ها و نگاره ها و در مسیر آینده، ۱۵ اثر برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =