استاندار از تلاش مدیرکل کانون استان کرمانشاه در حوزه زنان و خانواده قدردانی کرد

«هوشنگ بازوند»، استاندار کرمانشاه با اهدای لوح سپاس از تلاش و کوشش مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه در حوزه زنان و خانواده قدردانی کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، استاندار کرمانشاه با اهدای لوح سپاس از مدیرکل کانون استان کرمانشاه در زمینه تلاش او برای تحقق اهداف در حوزه زنان و خانواده قدردانی کرد.

 بر همین اساس، «هوشنگ بازوند»، استاندار کرمانشاه در مراسمی که روز سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ و به مناسبت سالروز تولد حضرت فاطمه(س) و در محل سالن شهدای استانداری کرمانشاه برگزار شد، میزبان اعضای کانون پرورش فکری استان کرمانشاه بود.

 در این مراسم، اعضای گروه سرود مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه به اجرای برنامه پرداختند.

 در پایان این مراسم، استاندار کرمانشاه با اهدای لوح سپاس به مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه، ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، هفته زن و روز مادر، از تلاش و کوشش فتاحی در تحقق اهداف حوزه زنان و خانواده تقدیر کرد. 

بازوند، استاندار کرمانشاه در بخشی از این لوح نوشته است: زن برتر، زن مسلمان متعهد و صالحی است که با پیروی از زهرای مرضیه(س) که اسوه حسنه برای تمامی انسان‌های جویای کمال در عالم است، می‌کوشد تا با ایفای نقش واقعی در خانواده و جامعه و اعمال پشتکار، دقت و تدبیر در انجام صحیح امور، کارگزاران امین و شایسته برای نظام جمهوری اسلامی بود و نهایتا فضای جامعه را از عطر کمالات خود آکنده سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =