افزایش شرکت‌کنندگان و تنوع محصولات، ویژگی اصلی ششمین جشنواره اسباب‌بازی

مسئول نمایشگاه تخصصی و فروشگاه اسباب‌بازی گفت: استقبال تولیدکنندگان و فعالان صنعت و بازار از ششمین دوره جشنواره ملی اسباب‌بازی رشد قابل توجهی نسبت به دوره‌های پیشین داشته است.

مسئول نمایشگاه تخصصی و فروشگاه اسباب‌بازی گفت: استقبال تولیدکنندگان و فعالان صنعت و بازار از ششمین دوره جشنواره ملی اسباب‌بازی رشد قابل توجهی نسبت به دوره‌های پیشین داشته است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، محسن رجبی با بیان این‌که این دوره به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، از افزایش قابل توجه تعداد ثبت‌نام‌کنندگان، همچنین  تنوع بیشتر در محصولات بارگذاری شده در سایت جشنواره خبر داد.
او درعین‌حال گفت در این دوره هم مانند دوره قبل طراحان و تولیدکنندگان بزرگ صنعت اسباب‌بازی با برنامه‌ریزی جامعی در جشنواره حضور دارند و تفاوت عمده ششمین جشنواره با دوره‌های قبل حضور بیشتر فعالان این صنعت از استان‌ها و شهرستان‌های مختلف است که به‌واقع به این رویداد شکل ملی بخشیده و همین امر باعث استقبال بیشتر آن‌ها شده است.
رجبی در همین حال یادآور شد: افزایش زمان برگزاری جشنواره به دو هفته باعث می‌شود خانواده‌ها و دوست‌داران بازار اسباب‌بازی زمان بیشتری برای تعامل با  فعالان و تولیدکنندگان اسباب‌بازی داشته باشند.
او توضیح داد که نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی به‌صورت مجازی از ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ گشایش خواهد یافت و از همه علاقه‌مندان دعوت کرد که در این رویداد بزرگ شرکت و از آن دیدن کنند و با توانمندی‌های تولیدکنندگان صنعت اسباب‌بازی آشنا شوند
به‌گفته‌ی مسئول نمایشگاه تخصصی و فروشگاه اسباب‌بازی جشنواره، همچنین بزرگ‌ترین فروشگاه مجازی اسباب‌بازی کشور برای خرید عموم از همین روز شروع به کار می کند.
یادآوری می‌شود علاقه‌مندان به بازدید از ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی که به‌همت اداره کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی irantoyfestival.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =