کد خبر: 303532
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
نشست تخصصی مربیان ادبی کانون لرستان برگزارشد

نشست تخصصی مربیان ادبی کانون لرستان با حضور شایگان با موضوع « شیوه های خلاق وکاربردی در برگزاری کارگاه های مجازی» برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، نشست تخصصی مربیان ادبی کانون لرستان با حضور فروغ شایگان کارشناس مسئول کارگاه های ادبی برگزار شد.
این نشست ادبی«شیوه های خلاق وکاربردی در برگزاری کارگاه های مجازی» به صورت مجازی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

درابتدای این برنامه کارشناس واحدآفرینش های ادبی استان لرستان گزارشی از عملکرد این واحد را ارائه داد و در ادامه مربیان، مشکلات، چگونگی اجرا و نکته نظرات خود را در خصوص برگزاری کارگاه های ادبی در فضای مجازی مطرح کردند.
 در ادامه فروغ شایگان کارشناس مسئول کارگاه های ادبی ضمن بیان روش هایی مبنی بر ارائه سوژه و کمک در ایده یابی از مربیان خواست که در شرایط کرونا حتما خوانش را داشته باشند  و تجربه ادبی نادیده گرفته نشود.
وی اضافه کرد: برای اعضا داستان ها را به صورت دنباله دار بخوانیدتا در ذهن آنها ایجاد انتظار کنید، چون بچه ها حوصله خواندن متن های طولانی را ندارند مگر اینکه چیزی بگویید و چیزی بگیرید تا عضو را وادار به شرکت فعال کنید بنابراین  از هنرهایی چون اوریگامی، انیمیشن و.. کمک بگیرید.
کارشناس مسئول کارگاه های ادبی تاکید کرد که مهمترین مسئله در جذب و پایداری اعضا، اشتیاق مربی به کار است و ما هرگز نباید خودمان را به عنوان یک کارمند در نظر بگیریم بلکه هدف اصلی ما تعلیم و تربیت کودکان ونوجوانان با واسطه های فرهنگی، هنری و ادبی است.
شایگان افزود: کار مربی تربیت قشر آینده ساز کشور است کما اینکه بسیاری از چهره های هنری و ادبی امروز در بستر کانون و کنار مربیان رشد کرده و به بالندگی رسیده اند.
در بخش بعدی مربیان تجربه های یکسال خود را در خصوص کارگاه های آنلاین و... را به اشتراک گذاشتند.
این نشست، به صورت پرسش و پاسخ از طرف شرکت کنندگان و مهمان برنامه به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =