از مدیر کل کانون کردستان تقدیر شد

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان و مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اهدای لوح سپاس، از سهیلا شیخی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در این لوح آمده است، حفاظت از منابع حیاتی و ارزشمند آب و بهره برداری بهمینه از آنها، با بستر سازی های فرهنگی، آموزشی و ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب، در بین دانش آموزان ممکن می شود و در این میان، ارائه آموزش های پایه ای به آینده سازان این استان، از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

با عنایت به اجرای پروژه اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و آموزش شیوه های صحیح مدیریت مصرف آب درسال 98 در قالب طرح دانش آموزی داناب و گسترش سواد آبی، این شرکت با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان و همراهی خالصانه شما، موفق به احراز رتبه اول کشوری گردید و این مهم در پرتوی تلاش متعهدانه شما محقق شد تا گامی موثر در راستای تقویت سرمایه اجتماعی و تحقق مدیریت پایدار منابع آب برداشته شود.

لذا بدین وسیله از تلاش صادقانه ی جنابعالی که زمینه های رشد و بالندگی، مسئولیت پذیری و مشارکت جویی دانش آموزان را فراهم ساخته اید و یا برنامه ریزی و اجرای موفق طرح دانش آموزی نجات آب، تحقق بخشی از اهداف نظام تعلیم و تربیت را متجلی ساخته اید، تشکر و قدردانی می نماییم . از درگاه خداوند متعال موفقیت و سعادتمندی شما را در کلیه مراحل زندگی خواستاریم.

این لوح با امضای کامران خرم رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان و رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =