کد خبر: 303578
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
بازدید 821
آیین تکریم و معارفه برای کانون زبان قزوین

در طی آیینی در دفتر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین، از سرپرست سابق کانون زبان استان قدردانی و سرپرست جدید این مجموعه معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 29 بهمن 1399، در دفتر مدیرکل کانون استان قزوین، آیین تکریم و معارفۀ سرپرست پیشین و جدید کانون زبان استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم، «رضا لیاقی»سرپرست معاونت اداری-مالی و «محمد صفری»مدیر حراست مجموعه کانون زبان ایران مهمان کانون استان قزوین بودند و در آیینی، با قدردانی از تلاش «محمد زارعی» سرپرست سابق کانون زبان قزوین قدردانی و «میترا نظری» را به عنوان سرپرست این مجموعه معرفی کردند.

در بخشی از این مراسم، «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با تبیین اهمیت جایگاه آموزش زبان در انتقال فرهنگ‌ها و نقش موثر کانون زبان ایران در این زمینه، برای سرپرست تازه کانون زبان آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان قزوین دارای 4 مرکز آموزشی است که در آن‌ها زبان انگلیسی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =