کد خبر: 303579
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
تجلیل از اعضاو مربیان برگزیده مرکز پلدختر

با حضور جمعی از مسئولان، از 65 عضو و مربی مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان پلدختر تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، آیین تجلیل از مربیان و اعضا برگزیده مرکز فرهنگی هنری کانون پلدختر با حضور جمعی از اعضا، خانواده ها و مسئولان این شهرستان برگزار شد.
دراین مراسم که درسالن نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پلدختر برپا شد، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی امام جمعه، شرفی نصیری شهردار، الشتری نژاد رئیس اداره حفاظت ازمحیط زیست نظری ترکارانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.
در ابتدای این برنامه مربی مسئول مرکزپلدختر درخصوص عملکرد مرکز دریک سال گذشته، فعالیتهای مجازی کانون و مسابقات برگزار شده و تقدیر از اعضا فعال و شرکت کننده در مسابقات توضیحاتی ارائه داد.
درادامه حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی امام جمعه شهرستان پلدختر ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای مربیان و آرزوی اینکه بیماری کرونا هرچه زودتر تمام شود و بچه ها مانند قبل بتوانند درکانون حضور داشته باشند گفت: مرکزکانون پرورش فکری با داشتن فضا و مکان مناسب برای کودک ونوجوان به بهترین شکل می تواند از نظر فرهنگی، هنری و ادبی و کتابخوانی که مهمترین عامل پیشرفت هستند به بچه های این منطقه خدمت رسانی کند.
وی با بین نکاتی درخصوص ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست عنوان داشت: فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی و علمی و اسلامی که در کانون ارائه می شود بستر ساز تعالی بچه ها می شود و مربیان شرایطی را فراهم می کنند تا کودکان ونوجوانان در رشته ای که مورد علاقه آنهاست پیشرفت کنند.
در بخش بعدی این ویژه برنامه: ۶۵ نفر از اعضا برگزیده و فعال کانون پرورش فکری پلدختر با اهدای جایزه تقدیر شدند و در ادامه از مربیان و اعضا مرکز که در مسابقات هوای پاک و روز جهانی خاک به عنوان برگزیده انتخاب شده بودند تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =