یازدهمین جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری آذربایجان غربی برگزار شد

یازدهمین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی صبح روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ با دو دستور جلسه در کتابخانه‌ مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، این نشست با دو دستور بررسی عملکرد و مشکلات کارگاههای بر خط عمومی مراکز و طرح شاخص های اختصاصی کانون بر اساس فرم ارزیابی عملکرد در سال ۱۳۹۹ برگزار شد.

جواد زاهدی مدیرکل کانون استان در ابتدای جلسه، اسفند ماه ۹۹ را فرصت مناسبی برای تکمیل فرآیند برنامه ریزی کانون استان برای سال آینده عنوان کرد.

زاهدی گفت: آموزش در بستر فضای مجازی، هم در حوزه مربیان و هم اعضا با تاکید بر نوآوری و خلاقیت از رویکردهای مهم کانون استان بوده است و در سال آینده نیز با همت مضاعف پیگیری خواهد شد.

زاهدی افزود: ارتقاء و به روز رسانی نرم افزاری و سخت افزاری سیستم های مراکز کانون استان به منظور افزایش تعداد کارگاه‌های برخط و تعمیم برگزاری این کارگاه ها به تمامی مراکز از اولویت های کانون استان برای سال آینده می باشد.

مدیرکل کانون استان، افزایش نظارت و کارشناسی کیفی کارگاه های برخط عمومی و تخصصی کانون استان را در بهبود کیفیت آموزشی بسیار مؤثر عنوان کرد.

زهرا آبسوران معاون فرهنگی کانون استان در ادامه جلسه بر توسعه فعالیت ها بر بستر الکترونیک تأکید کرد و رویکرد کانون استان را بر محور اجرای شاخص های اختصاصی ابلاغی از سوی ستاد کانون کشور عنوان کرد.

وی گفت: تعداد اعضای جذب شده در کانون مجازی kpf.ir ، متوسط دفعات مراجعه هر بازدید کننده به سامانه، تعداد کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برگزار شده، آموزش های برگزار شده برای اعضا در کانون مجازی و تعداد محتوای تولید شده برای پیک امید مجازی از جمله شاخص های مهم و کاربردی ستاد کانون کشور می باشد که به استان ها ابلاغ شده است.

ارائه گزارشی از موارد و مشکل های مربوط به برگزاری کارگاه های برخط در مراکز کانون استان از سوی کارشناسان فرهنگی و پیشنهادهای مربوطه جهت رفع آن ها از سوی اعضای جلسه پایان بخش این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =