کد خبر: 303609
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
بازدید 278
کتابخانه سیار شهری همدان در انتظار یاری شهردار

نگاه مثبت رئیس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل شهرداری همدان برای واگذاری یک دستگاه اتوبوس برای شهر دوستدار کودک

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان بهناز ضرابی‌زاده با حضور در دفتر رحیم الوندی رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری همدان ضمن تبریک انتصاب وی در خصوص مسائل فرهنگی با او به گفت‌وگو نشست.
مدیرکل کانون ابتدا به معرفی کانون پرورش فکری و فعالیت‌های فرهنگی و هنری آن برای کودکان و نوجوانان پرداخت و گفت: کانون پرورش فکری در همدان از سال ۱۳۴۷ فعالیت داشته و تخصصی‌ترین کتابخانه برای کودکان و نوجوانان است.
وی افزود: شهرداری همدان همیشه در برنامه‌های مختلف شریک فرهنگی کانون بوده و امیدواریم با همیاری شهرداری مینی‌بوس قدیمی کتابخانه سیارشهری همدان ارتقا یافته و در شهر دوستدار کودک به فعالیت‌های شاخص و ارزنده بپردازد.
در ادامه رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری همدان با تشکر از حضور مدیرکل کانون و همکارانشان گفت: من از سال‌ها قبل با کانون آشنا هستم اما برای آشنایی هرچه بیشتر با خدمات کانون جلسه‌ای ترتیب داده و در کانون مهمان شما خواهیم بود.
الوندی افزود: نگاه من به کانون و فعالیت‌های آن مثبت است و طی جلسه‌ای با شهردار همدان حتما این مساله را مطرح می‌کنم. با توجه به قول مساعد شهردار در سال قبل جهت اختصاص یک دستگاه اتوبوس جهت ارتقاء کتابخانه سیار شهری، از هر کمکی جهت خدمت‌رسانی به کودکان ونوجوانان دریغ نخواهیم کرد.
در پایان جلسه مدیرکل کانون و رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری از مینی‌بوس فرسوده کتابخانه سیارشهری کانون بازدید به عمل آوردند. 


لازم به توضیح است استان همدان دارای ۹ کتابخانه سیار روستایی و یک کتابخانه سیار شهری است که با هدف امانت کتاب و توسعه و ترویج کتابخوانی و انجام فعالیت فرهنگی و هنری در روستاهای فاقد کتابخانه و نیز بخش مرکزی شهرستان همدان در  خدمت کودکان و نوجوانان هستند.
شایان ذکر است نخستین کتابخانه سیار روستایی ایران در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اواسط دهه چهل فعالیت خود را آغاز نموده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =