کد خبر: 303611
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
انجمن محیط زیست کانون پرورش فکری مازندران آغاز به کار کرد

با راه اندازی انجمن محیط زیست کانون پرورش فکری مازندران، نخستین نشست تخصصی محیط زیست مازندران برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، مدیرکل این کانون با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اهمیت محیط زیست در زندگی انسان و ضرورت آشنایی و حفظ منابع طبیعی و محیط زیست توسط مربیان و کودکان و نوجوانان عضو کانون، انجمن محیط زیست کانون مازندران راه اندازی شد.

محمد علی یزدان شناس افزود: این انجمن در تعامل با اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران به منظور آموزش کودکان و نوجوانان با محیط زیست و حفظ و حراست از منابع طبیعی شکل گرفت.

وی گفت: سال گذشته با همکاری کارشناسان محیط زیست، کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های تخصصی با عنوان " دوستدار محیط زیست" در مراکز فرهنگی هنری استان ویژه اعضای کانون برگزار شده بود و برهمین اساس انجمن محیط زیست کانون مازندران به صورت تخصصی در جهت اهداف مورد نظر آغاز به کار نموده است.

به گفته نماینده انجمن محیط زیست کانون مازندران، در همین خصوص، نخستین نشست تخصصی محیط زیست مازندران با حضور شهرام صمدی خادم، کارشناس محیط زیست اداره کل منابع طبیعی مازندران، ویژه مربیان مسوول و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران به صورت مجازی برگزار شد.

سهیلا بابایی افزود: کارشناس این نشست در گفتگوی با مربیان مراکز به طرح مواردی همچون: اهمیت آشنایی با محیط زیست و منابع، توجه به اکو سیستم‌ها، تنوع آب و هوایی، سواد محیط زیستی، توسعه پایدار و ... پرداخت و نقش انسان در این خصوص را مورد بحث و بررسی قرار داد.


قرار است نشست‌های دیگر این انجمن  با موضوع محیط زیست در کانون مازندران برگزار شود.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =