کد خبر: 303644
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
بازدید 69
 کمیته «مدیریت عملکرد» کانون البرز تشکیل جلسه داد

اولین جلسه کمیته «مدیریت عملکرد»کانون البرز با حضور مدیر کل و اعضای این کمیته به منظور ارزیابی و تحلیل عملکرد ده ساله کانون استان البرز تشکیل شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون البرز قاسم سلیمانی، مدیر کل کانون البرز در این نشست با اشاره به اهمیت تحلیل عملکرد در پیشبرد اهداف سازمان گفت داشتن تحلیل درست،دقیق و صادقانه از وضعیت موجود گامی اساسی در رسیدن به وضعیت مطلوب خواهد بود .

این مقام مسوول در این نشست که به منظور ارائه گزارش عملکرد کانون به دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی وامور حقوقی استانداری البرز  تشکیل شده بود گفت نباید برای ارایه گزارش‌ها نگاه رفع تکلیفی داشته باشیم بلکه باید این فرصت‌هار ا مغتنم شمرده و خودمان را در بوته آزمایش قرار دهیم  و یقینا  این بررسی هر چه قدر دقیق و صادقانه باشد راه گشای آینده خواهد بود .

سلیمانی هم چنین افزود اگر آمار و اطلاعات۱۰ ساله  فعالیت کانون به شکل مستقل در استان البرز را به درستی استخراج کرده و عملکردمان در حوزه‌های مختلف را بررسی کنیم یقینا این نمودارها و بررسی عملکردها سبب خواهد شد تا نقاط ضعف و قوت را به خوبی شناسایی کرده و بتوانیم خدمات شایسته‌تری را به مخاطبان خود ارایه دهیم.

درادامه معاون فرهنگی‌ اجرایی، کارشناس ارزیابی عملکرد و دیگر کارشناسان عضو این کمیته شاخص های واحد تحت نظارت خود را بیان کرده و در خصوص تعیین شاخص های کلی، چگونگی استخراج آمار و ارایه ی گزارش بحث و تبادل نظر کردند.

لازم به توضیح است این کمیته که اولین نشست آن روز شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ برگزار شد، قرار است به شکل مستمر و با موضوع تحلیل فعالیت‌ها،شناخت نقاط قوت، بررسی آسیب‌های احتمالی و رفع‌آن‌ها تشکیل جلسه دهد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =